Back to all First jobs

Thumb

First Job

Brussel

Nationale Bank van België

Administratief medewerker (bachelor)

Company description

De Nationale Bank van België (NBB) speelt een centrale rol in de financiële wereld en past zich voortdurend aan aan externe ontwikkelingen in de sector. 

Om haar opdrachten te kunnen uitvoeren, heeft de NBB administratieve medewerkers (V/M) nodig bij verschillende diensten.

Zoek je een eerste job of heb je al wat ervaring in de administratieve of secretariële sector? Wil je graag je talenten inzetten voor een maatschappelijk interessante organisatie? Wij ontmoeten je graag!

Job description

De administratieve medewerkers staan in voor een gevarieerd takenpakket:

  • mails, brieven, rapporten, tabellen en grafieken opmaken en versturen
  • telefonische oproepen behandelen
  • planningen opmaken, agenda’s beheren en vergaderingen organiseren
  • PowerPoint presentaties maken
  • digitale documenten verwerken en archiveren
  • dossiers administratief opvolgen
  • werkprocedures uitwerken en waar mogelijk optimaliseren.

Searched Profile

  • je beschikt minimaal over een bachelordiploma (bv. office management) of je bent laatstejaarsstudent in voormelde studie
  • je bezit een goede kennis van de gebruikelijke Office-toepassingen (Excel, Word, Outlook en PowerPoint); kennis van Access en SharePoint is een troef
  • je hebt minimum een basiskennis van de beide landstalen en van het Engels
  • je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • je bent assertief en kan goed communiceren
  • je bent discreet en stressbestendig.

We offer

Aantrekkelijk pakket

  • behoorlijk salaris: de Nationale Bank biedt loonvoorwaarden die te vergelijken zijn met die van de banksector. Naast een concurrerend aanvangsloon, geniet je een evenwichtig opgebouwde loonprogressie
  • een greep uit onze extra voordelen (afhankelijk van je statuut en de duur van tewerkstelling): een groepsverzekering, medischekostenplan, tegemoetkoming in hypothecaire lening, bovenwettelijke gezinsbijslagen, breedbandverbinding, …
  • eigen bedrijfsrestaurant en diverse culturele en ontspanningsmogelijkheden (waaronder een mediatheek)

Flexibiliteit

  • flexibele werktijden: je kunt het begin en het einde van je werkdag tot op zekere hoogte zelf bepalen en extra prestaties worden beloond
  • gezinsgebonden faciliteiten: ze zijn bedoeld om werk en gezin zo goed mogelijk op elkaar te kunnen afstemmen; tijdens het schoolverlof kunnen je kinderen naar onze vakantiekolonie
  • bedrijfsgsm verhoogt de bereikbaarheid, wanneer professioneel nodig

Mobiliteit

  • centraal gelegen in Brussel: makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, dat voor onze pendelaars bovendien volledig gratis is
  • eigen parkeergarage voor auto's, moto's en fietsen
  • een aantal functies komt in aanmerking voor thuiswerk, dat met vaste regelmaat of volgens de mogelijkheden kan worden verricht
Apply for this job

Articles you may want to read

Similar starterjobs

  • =job.status_text

    Junior accountant

    ClearSource First Job
    1200 Brussels
    This job has multiple locations
    Study level: All study levels Regime: Full Time