Back to all First jobs

Thumb

First Job

Bruxelles

CPAS/OCMW

Beheerscontroleur (m/v/x)

Company description

Het OCMW, Grote Brusselse openbare instelling, bekend om haar dynamisch beleid in de bijstandsverlening aan inwoners van de Stad Brussel, met momenteel ongeveer 3.000 medewerkers, zoekt voor het Departement Financiën een Beheerscontroleur. 

Job description

Het Departement Financiën heeft verschillende beheersanalisten in dienst die als taak hebben om de budgetten van de verschillende departementen/diensten van het OCMW van de Stad Brussel te beheren en om deze departementen/diensten te vertegenwoordigen.

Rol en verantwoordelijkheden

  • U werkt nauw samen met de Directie van het Departement Financiën aan het financieel overleg of aan de projecten die gelinkt zijn aan de activiteiten/opdracht van het departement
  • U fungeert als “Financieel Referentiepersoon” voor het departement dat u toegewezen wordt
  • U staat in voor het goede financieel beheer van het departement dat u toegewezen wordt (opstellen van de exploitatiebegrotingen, van de budgettaire wijzigingen en aanpassingen,…)
  • U draagt bij tot het behalen van de doelstellingen die vastgelegd zijn voor de budgettaire cel van het Departement Financiën en neemt deel aan het financieel overleg van het departement in samenwerking met uw Directie
  • U vertegenwoordigt als beheerscontroleur het departement dat u toegewezen wordt tijdens verschillende vergaderingen

Searched Profile

  • U bent houder van een Belgisch diploma (licentiaat/master in de economische wetenschappen of bedrijfskunde of financial management of elke andere economische richting) of bent in het bezit van een gelijkwaardigheidsbesluit dat het diploma van buitenlandse studies gelijkstelt aan het diploma dat geëist wordt op het moment van de aanwerving
  • U bent houder van een SELOR-brevet of bereid dit te behalen
  • U bent sterk in analyse en synthese, communicatief ingesteld (gesproken en geschreven) en sterk in rapportering
  • U werkt resultaatgericht
  • U heeft relationeel, organisationeel, coördinatorisch talent en bent vaardig in groepsleiding
  • U kan vlot overweg met informaticatools (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes, Internet) en managementtools (overzichtstabellen)

We offer

  • Een arbeidscontract van onbepaalde duur (mogelijkheid tot statutaire benoeming)
  • Weddeschaal in overeenstemming met de barema’s voor de lokale besturen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest: A1
  • Maandelijks bruto aan de huidige index :
  • Min. (zonder anciënniteit) = 3.118,18 € - Max. (23 jaar anciënniteit) = .4.482,85 €
  • Taalpremie na het slagen voor de SELOR-examens
  • Inachtneming van beroepservaring (in de openbare- of privésector) onder voorbehoud van het indienen van eensluidende certificaten ter uitvoering van het geldelijk statuut
  • Gratis STIB-abonnement en tussenkomst in de kosten voor openbaar vervoer (NMBS, De Lijn, TEC, fiets)
  • Maaltijdcheques (6,00€)
  • Tenlasteneming door het OCMW van het remgeld voor medische zorgen van het UVC Brussel + hospitalisatieverzekering aan voordeeltarief
  • Aantrekkelijke vakantieregeling
  • Voortgezette opleiding

 

Selectieprocedure

Solliciteer door hieronder te klikken op de button 'Solliciteer nu voor deze job' en vervolgens kan je je sollicitatiedossier indienen. 

Het sollicitatiedossier moet verplicht als onderwerp het referentienummer A4531I dragen en omvat de volgende documenten:

  • CV
  • motivatiebrief
  • kopie van de vereiste diploma(’s) of van het gelijkwaardigheidsbesluit dat het diploma van buitenlandse studies gelijkstelt aan het vereiste diploma
  • bij ontbreken van een diploma: schriftelijk bewijs van de lopende aanvraag voor het gelijkwaardigheidsattest van het buitenlands diploma

Onvolledige dossiers en/of dossiers zonder vermelding van het onderwerp worden niet in aanmerking genomen.

Uiterste datum voor het indienen van kandidaturen: 31/03/2021

De Cel Aanwerving en Evaluatie van Competenties doet op basis van het volledige sollicitatiedossier een voorselectie en nodigt de kandidaten die het best overeenstemmen met het functieprofiel uit voor selectieproeven. Die testen kunnen betrekking hebben op algemene vaardigheden, technische bekwaamheden, gedragscompetenties en op de motivatie.  

Ons Human Resources beleid is gebaseerd op de principes van gelijke kansen en bevordert de diversiteit. Wij moedigen dan ook iedereen aan om zich kandidaat te stellen.

De selectie van kandidaten gebeurt op basis van hun vaardigheden, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, geloof, handicap, nationaliteit, ... in de overtuiging dat verscheidenheid een rijkdom is.

Bent u op zoek naar uitdaging in een stabiele werkomgeving? Contacteer ons dan onmiddellijk en stuur uw sollicitatiedossier via de solliciatie knop!

Apply for this job

Articles you may want to read

Similar starterjobs