Back to all First jobs

Thumb

First Job

Mechelen

Telenet

Customer Experience Advisor

Job description

Telenet Customer Experience Advisor

“Telenet, een hele goede morgen!” Deins jij niet terug om in contact te gaan met onze klanten, denk je proactief en durf je alles uit de kast te halen om onze klanten een onvergetelijke ervaring te laten beleven? Dan ben jij de Telenet collega die we zoeken!

Wat we doen

We helpen nieuwe en bestaande klanten vriendelijk en op maat met hun vragen over of voor Telenet. Echter, hier stopt het niet. We luisteren actief, zoeken naar het juiste antwoord en bezorgen zo onze klanten een zinvolle en unieke Telenet ervaring. Zijn er onderhoudswerken gepland of is er een voordeliger product beschikbaar voor onze klant? Ook dat laten we gewoon even weten. Zo bezorgen wij elke klant die unieke Telenet Experience telkens opnieuw!

Wat wij anders doen

De wereld digitaliseert, ook bij ons. Klanten bereiken ons meer via de digitale kanalen in plaats van de klassieke telefoongesprekken. Ook de inhoud van de telefoongesprekken verandert. Ze worden namelijk alsmaar complexer wat een grotere expertise vraagt van onze advisors. Enkel zo kunnen we de beloofde Telenet Experience tot in elke huiskamer blijven garanderen!

Klanten nemen telefonisch, via mail of chat contact met ons op omdat ze nood hebben aan de persoonlijke, menselijke touch. Als advisors zijn wij de redders in nood, de sympathieke stem die hen gids naar de beste digitale oplossing.

Ook wij hebben een aantal criteria waarnaar we toe werken, maar je wordt er niet dagelijks mee geconfronteerd. Er is voldoende tijd en ruimte voor de échte conversatie en de échte Telenet experience. Wij haspelen geen standaard teksten af maar scheppen een band met onze klant om zo het verschil te maken. Onze advisors kunnen werken vanuit hun eigen individuele sterktes en vullen hun job zelf in met tips en tricks van ervaren coaches.

Searched Profile

Wie we zoeken

“Passion beats education!” Diploma speelt geen rol. We zoeken vooral naar de juiste ingesteldheid, de passie om mensen te begeleiden en het lef hebben om conversaties aan te gaan.

Dit ben jij helemaal?

  • Je hebt het lef en het zit in je DNA om met iedereen in gesprek te gaan (via telefoon, mail of chat)
  • Jij redeneert logisch en denkt digital first
  • Je hebt affiniteit met de eindgebruiker ervaring van telecommunicatiediensten en - producten
  • Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer
  • Je denkt proactief in alle opzichten en stelt je flexibel op
  • Je wil groeien in je job als een echte expert

We offer

Wat we bieden

De Telenet Customer Experience Advisors krijgen de tijd en ruimte om een expert te worden in het digitaal gidsen van de Telenet-klant en in het zoeken naar oplossingen. Je krijgt in alles wat je doet de nodige ondersteuning. Je werkt op een open vloer met toppers van collega’s. Telenet organiseert incentives, zit niet verlegen om een feestje en neemt haar Advisors mee in het verhaal. Waar wacht je nog op?

Apply for this job

Articles you may want to read