Back to all First jobs

Thumb 7bb49255bc9fa333e4c76090d7252eb01e80af85

First Job

Leuven

AB InBev

Customer Service Center Front Office Agent

Company description

Anheuser-Busch InBev is a publicly traded company (Euronext: ABI) based in Leuven, Belgium, with American Depositary Receipts on the New York Stock Exchange (NYSE: BUD). It is the leading global brewer and one of the world’s top five consumer products companies. Beer, the original social network, has been bringing people together for thousands of years and our portfolio of well over 200 beer brands continues to forge strong connections with consumers.

This includes global brands Budweiser®, Corona® and Stella Artois®; international brands Beck’s®, Leffe®, and Hoegaarden®; and local champions Bud Light®, Skol®, Brahma®, Antarctica®, Quilmes®, Victoria®, Modelo Especial®, Michelob Ultra®, Harbin®, Sedrin®, Klinskoye®, Sibirskaya Korona®, Chernigivske®, Cass®, and Jupiler®.

Our dream is to be the Best Beer Company Bringing People Together For a Better World. As a top five consumer goods company, we can bring people together in ways that few others can. And for us, togetherness means building common ground, strengthening human connections and achieving something together that cannot be accomplished alone. Together, we are united by a dream to enrich the communities in which we live and work, always striving for a Better World.

Job description

De Front Office (FO) Agent On Trade is het centrale aanspreekpunt voor interne en externe klanten van één of meerdere sales regio’s of klantgroepen. Hij/zij is verantwoordelijk voor het oplossen van vragen en klachten van horecarelaties en speelt een proactieve rol in het verlenen van excellente service en het verhogen van klanttevredenheid. Het is een dynamische functie waarbij hij/zij zelfstandig te werk gaat en waarbij elke dag een nieuwe uitdaging is. Als FO agent doe je een eerste ervaring op als sales support, met doorgroeimogelijkheden naar field sales en/of andere commerciële functies binnen AB Inbev.

Belangrijkste verantwoordelijkheden
• Samenwerken met horecarelaties, interne klanten en andere afdelingen zoals, Sales, Logistiek, Marketing en de BSC’s (Business Service Centers) om vragen en problemen van allerlei aard te beantwoorden en op te lossen (onder andere bestellingen, facturen, kortingen, masterdata, huren, leningen, contracten).
• Oplossen en proactief signaleren van issues, die leiden tot niet-betaalde facturen.
• Verantwoordelijk voor binnenkomende brieven en email op het gebied van contracten, huren, masterdata.
• Verlenen van ondersteuning aan account managers voor zaken die hun klanten aangaan.
• Actief deel uitmaken van het FO On Trade team en het Customer Service Center (CSC) met als doel het optimaliseren van processen en het verhogen van klanttevredenheid.

Searched Profile

• Klantvriendelijk met een service mindset
• Stressbestendig en uitstekende communicatieve vaardigheden (verbaal en schrijven)
• Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden
• In staat om prioriteiten te stellen, zelfstandig en gestructureerd te werken
• Teamplayer en flexibele instelling
• Potentieel en interesse om door te groeien naar een commerciële functie
• Goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal, bij voorkeur basiskennis van de Engelse taal
• Professionele bachelor/master met hands on mentaliteit
• Bij voorkeur ervaring in klantcontact
• Bij voorkeur kennis van SAP/ERP

We offer

• Maaltijdcheques
• Hospitalisatieverzekering en pensioensparen
• 40 betaalde vakantiedagen
• Doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden

Articles you may want to read