Back to all First jobs

Thumb

First Job

Brugge

Proximus

Customer Service Specialist (Brugge)

Company description

Als de grootste Belgische leverancier van diensten van telefonie, internet, televisie en ICT, bouwt Proximus resoluut verder aan de toekomst van zijn klanten, de onderneming en zijn medewerkers.
We willen dichter bij de mensen staan. Dat is onze reden van bestaan. We gaan  ook nog veel verder daarin  om hen de kans te bieden om beter te leven en om efficiënter te werken.

Bij Proximus heb je alle vrijheid om een reële impact te hebben op het leven van onze klanten maar je bouwt ook aan je eigen toekomst door jezelf te ontwikkelen en door iedere dag je kennis te verrijken in een omgeving die waarden als diversiteit, samenwerking en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel draag

Job description

Je missie

Je doel is om de beste klantenervaring te bieden en het parcours van de klanten te vereenvoudigen door hen produkten en toegankelijke oplossingen aan te bieden die gebruiksvriendelijk zijn. De klant is altijd  het het voornaamste  in alles wat je doet.

Je job

Als medewerker van de klantendienst van Proximus, is het je taak om alle binnenkomende oproepen telefonisch, via chat of een ander kanaal  te beantwoorden. Het is dus van groot belang om de situatie en de behoefte van de klant goed in te schatten en de beste oplossing  te bieden.

Je tracht de problemen op te lossen vanaf de eerste binnenkomende oproep zodat onze klanten niet terecht  komen in een doolhof van doorgeschakelde oproepen. De meest terugkerende vragen zullen gaan over het gebruik van de produkten en diensten van Proximus.

Vanzelfsprekend ben je natuurlijk geen tovenaar en indien het nodig is schakel je het probleem door naar meer daarvoor geschikte collega’s (tweede lijn, technicus, interventieploeg…).

Je kan rekenen op een volledige opleiding : een informaticadiploma is niet vereist, wel een passie om klanten te helpen. Het team zal altijd aan je zijde staan om die uitdagingen het hoofd te bieden.

Je prioriteit zal dus klantenervaring zijn. Dat  betekent dat je dusdanig moet werken dat je de klanten op het voorplan zet door hen een professionele, duidelijke en onberispelijke dienstverlening aan te bieden.

Searched Profile

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve capaciteiten en je blinkt uit in telefonisch klantencontact.
  • Door je analysevaardigheden kan je praktische problemen oplossen en vind je altijd de beste oplossing.
  • Dankzij je empathie kan je makkelijk  het vertrouwen winnen van de klanten en hun behoeften leren kennen. Op die manier kan je hen ook de beste oplossing aanbieden.
  • Je bent gepassioneerd door alles wat nieuw is en je haalt energie uit die innovaties.
  • Je natuurlijke energie  draagt bij aan de groepsdynamiek en aan een positieve en constructieve  sfeer in je team.

We offer

We zijn niet zoals alle andere call centers.
Je kan altijd rekenen op je team dankzij een open communicatie en een positieve en dynamische werkomgeving die samenwerking en reflectie aanmoedigt.
Je manager werd opgeleid om je te begeleiden in het realiseren van je persoonlijke doelstellingen.

Bij Proximus zijn de mogelijkheden werkelijk onbegrensd en de beste plaats om te beginnen is in je eigen team. Op welke betere manier kan je een expert worden in wat we doen dan door je vertrouwd te maken met de nieuwste technologieën  en door de klanten te helpen ?
Dan ligt de weg open om je loopbaan bij ons  werkelijk op te bouwen.

Apply for this job

Articles you may want to read

Similar starterjobs