Back to all First jobs

Thumb

First Job

Antwerpen

Departement Mobiliteit en Openbare Werken

dossierbeheerder overheidsopdrachten

Company description

Mobiliteit en Openbare Werken is een onderdeel van de Vlaamse overheid, bevoegd voor zowat alles wat met verkeer, mobiliteit, waterwegen, infrastructuur en openbare werken te maken heeft.

Het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken (MOW) is één van de 9 beleidsdomeinen van de Vlaamse overheid. MOW staat op een duurzame manier in voor een veilige, vlotte en slimme mobiliteit en voor het geïntegreerd en efficiënt beheren en realiseren van infrastructuur ten dienste van maatschappij en economie in Vlaanderen.

Job description

De functie van dossierbeheerder overheidsopdrachten situeert zich binnen de afdeling Maritieme Toegang van het departement Mobiliteit en Openbare Werken. Je zal tewerkgesteld worden in een team van dossierbeheerders verspreid over 3 vestigingen (Antwerpen, Oostende en Zeebrugge).

Als dossierbeheerder ondersteun je projectleiders bij de opmaak en uitvoering van overheidsopdrachten. Door ondersteuning te bieden behoud je het totaalbeeld over het gehele project, hierdoor kan je jouw projectvaardigheden ten volle ontwikkelen.

Een greep uit jouw takenpakket: 

Je zorgt ervoor dat de interne processen efficiënt, correct en klantvriendelijk verlopen en dat procedures, wet- en regelgeving worden gerespecteerd.
Je geeft de ontvangen offertes in in het informatiesysteem e-Delta en ondersteunt de projectleider bij het opmaken van gunningsbeslissing
Je volgt de uitvoering op van de overheidsopdracht eens die werd toegekend aan de aannemer
Je verwerkt de vorderingsstaten en zorgt voor een tijdige en correct betaling van de facturen
Je helpt bij het opstellen van verrekeningen en bij-aktes

Kortom als dossierbeheerder overheidsopdrachten heb je een uitgebreid takenpakket. We zoeken dan ook een communicatief sterk persoon die zich graag in de materie wil verdiepen.

Lees meer over de functie in het selectiereglement onderaan deze pagina.

Download dit selectiereglement en hou het bij voor het verdere verloop van de procedure.

Searched Profile

  • Je beschikt over een bachelordiploma, bij voorkeur in een economische of juridische richting zoals accountancy-fiscaliteit, rechtspraktijk,…
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in het domein van de overheidsopdrachten en meer bepaald in de administratieve opvolging en (financiële) verwerking. Relevante werkervaring is een pluspunt, maar pas afgestudeerden komen ook in aanmerking.

Jouw technische competenties

  • Je hebt financieel inzicht en redactionele vaardigheden (brieven en verslagen schrijven).
  • Je hebt ervaring met overheidsopdrachten of je bent bereid om je hierin te verdiepen.
  • Kennis van boekhoudkundige principes en financiële wet- en regelgeving.
  • Ervaring met SharePoint, eDelta, Orafin en e-Procurement is een troef.

We offer

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract onbepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk 

Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 2419,99 (0 jaar ervaring - salarisschaal B111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden. 

Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

Apply for this job

Articles you may want to read