Back to all First jobs

Thumb

First Job

Antwerpen

Regie der Gebouwen

Junior architect te Antwerpen

Company description

De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.

De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking. Ten slotte hecht ze ook veel belang aan teamwerk en aan een goed evenwicht tussen werk en privé.

Job description

Als architect bij de Regie der Gebouwen maak je deel uit van een multidisciplinair team dat samen projecten uitwerkt, binnen dit team zijn je taken de volgende:

  • Je neemt deel aan verschillende vergaderingen met klanten, overheidsdiensten en aannemers.
  • Je neemt deel aan de technische vergaderingen, in samenwerking met de algemene directie Klantenbeheer, waarbij de behoeften van de toekomstige bezetters zullen besproken worden.
  • Vanuit je expertise als architect geef je raad en bijstand aan je collega's.
  • Je neemt als 'leidend ambtenaar' de leiding en coördinatie van de werven voor je rekening, al dan niet in samenwerking met andere collega’s.
  • Je bezoekt regelmatig de werven, volgt de werken ter plaatse op en schrijft de nodige werfverslagen.
  • Je maakt bestekken, opmetingsstaten en ramingen op van het project en je bent belast met het uittekenen van de plannen.
  • Je zorgt als verantwoordelijke voor een permanent toezicht, een goede opvolging en een aanpassing van de timing/planning.
  • Je verzekert de budgettaire en financiële opvolging en zorgt ervoor dat het bestek en de vooropgestelde budgetten nageleefd worden.
  • Je organiseert en volgt de aanbestedingsprocedures op (onderhandelingsprocedures, open aanbestedingen, DB (design&build), DBM (Design, Build & maintenance), PPS).

Searched Profile

Diploma Master
Nederlands - zeer goed
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid

We offer

Wat bieden wij?

Je begint met een startbaanovereenkomst van 1 jaar verlengbaar bij positieve evaluaties tot je 26ste.

Wij volgen de barema's van de federale overheid de minimum aanvangswedde niveau A: 37 346,97€ (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Wil je graag weten hoeveel je netto per maand verdient voor jouw situatie, gebruik de Salaris simulator van de federale overheid: http://fedweb.belgium.be/nl/verloning_en_voordelen/wedde/calculator

Voordelen

· Een goed evenwicht tussen werk en privéleven (glijdende werkuren in een 38 urenweek, mogelijkheid tot recuperatie van overuren, mogelijkheid tot telewerk).

· Een uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren).

· Een abonnement woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en mogelijkheid tot fietsvergoeding.

· Een smartphone en abonnement voor professioneel gebruik en voordelige tarieven voor privégebruik.

· 26 dagen verlof vrij te kiezen, plus verlof tussen Kerstmis en Nieuwjaar.

Ontdek alle informatie en voordelen over werken bij de federale overheid op FedWeb, het portaal van het federale personeel.

Apply for this job

Articles you may want to read

Similar starterjobs