Back to all First jobs

Thumb c0cd688299f186ef449af6b39f9c409ba5becbdf

First Job

Waregem

Stichting Alzheimer Onderzoek

Office Manager

Company description

Stichting Alzheimer Onderzoek is een Belgische stichting van openbaar nut, opgericht in 1995.
Doel van de stichting is financiële steun geven aan het wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Alzheimer en andere hersenzieken.
Naast de fondsenwerving beschikt de stichting ook over een Wetenschappelijke Adviesraad met daarin 6 professoren die jaarlijks de te financieren projecten bestuderen en beoordelen. Het wetenschappelijk secretariaat verbonden aan deze adviesraad wordt vanaf 1 jan. 2017 ingecorporeerd in de dagelijkse werking van de stichting.

Sinds haar oprichting heeft SAO reeds 128 onderzoeksprojecten kunnen financieren voor een totaal bedrag van 10.400.000 EUR.

Job description

  • Administratieve ondersteuning directeur en voorzitter (op termijn volledig overnemen taken van directeur)
  • Leiden wetenschappelijk secretariaat van de stichting
  • Opmaken en bewerken van database (excel) van woonzorgcentra / steden & gemeenten / ocmw's / pers (geschreven en radio&TV) / seviceclubs / verenigingen / onderzoeksgroepen en professoren / bedrijfswereld / hogescholen & universiteiten / verpleegster opleidingscentra
  • Elektronische mailings naar oa bovenstaande databases + naar eigen donateurenbestand
  • Logistieke ondersteuning in voorbereiding en uitvoering van events SAO/FRA: wielerevent, 2e cupcake actie, voordrachten, …
  • Pro-actieve benadering van de pers en pro-actief werken met social media
  • Eventueel vergezellen spreker naar voordracht voor eigen opleiding of stichting vertegenwoordigen op colloquia/beurzen ed.

Searched Profile

  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Waregem of in de regio Kortrijk - Gent.
  • Je bent minstens in het bezit van een bachelor diploma, liefst richting waarin ook link naar menswetenschappen of je hebt eerdere kennis opgedaan in zorgsector - neurologie.
  • Je hebt een zeer goede kennis van de meest gebruikte Microsoft toepassingen, van Google toepassingen en van social media.
  • Je bent bereid om occasioneel 's avonds te werken en beschikt over een eigen wagen.

Je beschikt over volgende skills en vaardigheden:

  • Onderhandelingstechniek met gepaste taal en omgangsvormen
  • Kennis om eenvoudige begroting en fin. plan op te stellen
  • Bereidheid om samen te werken met alle partners van onze stichting
  • Pluspunt is eerdere werkzaamheid bij liefdadigheidsinstelling

Jobgerelateerde competenties :

  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
  • Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • begrippen van de wetenschappelijke terminologie (dementie en Alzheimer) eigen te maken
  • Kunnen opstellen van notulen van vergaderingen
  • Vertrouwd zijn met volledig, verzorgd en vormelijk opstellen van teksten en redactioneel aanpassen van teksten voor nieuwsbrieven, magazines, advertenties, etc.
  • Je kan net werken en je bent diplomatiek.


Persoonsgebonden competenties :

  • Contactvaardig zijn
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Resultaatgerichtheid
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Samenwerken in een team
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Talen : Nederlands & Frans uitstekend - Engels : zeer goed

We offer

Wij bieden je een marktconforme vergoeding progressief aanpasbaar mits goede inloopperiode (2 jaar), uitgebreid met een reeks andere voordelen en vergoedingen.
Je werkt met een flexibele uurregeling (met eventueel sporadisch ook weekendwerk).
Opleiding en begeleiding is voorzien binnen onze stichting.

Doorgroeimogelijkheid voorzien voor carrièrebewuste en gemotiveerde persoon die wil meewerken met hart en ziel voor de stichting.

Articles you may want to read