Back to all First jobs

Thumb

First Job

Gent

Regie der Gebouwen

Procurement officer

Company description

De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.

De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking. Ten slotte hecht ze ook veel belang aan teamwerk en aan een goed evenwicht tussen werk en privé.

Job description

Ondanks de huidige situatie (Covid-19 - coronavirus), kunt u op deze vacature solliciteren. De selecties gaan door en de interviews worden via Skype of een andere tool georganiseerd.

Bureel der werken Vlaanderen Regio West - Gent

De dienst bureel der werken in Gent staat in voor de administratieve afhandeling van de overheidsopdrachten van hoofdzakelijk werken, maar ook leveringen en diensten in het werkgebied Oost- en West-Vlaanderen. De dienst biedt ondersteuning aan de technische medewerkers van de pijlers Facility & Onderhoud en Bouw & Renovatie. Het team van bureel der werken bestaat momenteel uit acht mensen van diverse leeftijdsgroepen, maar er heerst een jonge en dynamische werksfeer.

Je wordt ingezet voor de administratieve afhandeling van overheidsopdrachten in de uitvoeringsfase.

Je takenpakket is afwisselend en kan bestaan uit:

  • Je verwerkt, in samenspraak met je leidinggevende:

- registers en vorderingsstaten in de specifieke elektronische toepassing;

- schorsingen, contractwijzigingen en verrekeningen in de specifieke elektronische toepassing;

  • Je maakt alle andere noodzakelijke documenten op, zoals kennisgevingen of dienstbevelen die nodig zijn voor de voortgang van de uitvoering van het dossier en je voert de briefwisseling hieromtrent
  • Je kijkt de documenten na en volgt de betalingen op met behulp van verschillende elektronische toepassingen.

Searched Profile

Algemene voorwaarden:

- Wij zijn op zoek naar een kandidaat met minimum een bachelor diploma (eventueel graduaat of kandidatuur).
- Het diploma moet behaald zijn in het Nederlands, of je moet een Selor Attest hebben om je kennis Nederlands te bewijzen.
- Dit is een startbaanovereenkomst. Dit contract is speciaal gecreëerd om jongeren onder de 26 de kans te geven ervaring op te doen. Voor meer informatie over dit contract: http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=7452.

We offer

Je begint met een startbaanovereenkomst van 1 jaar verlengbaar bij positieve evaluaties tot je 26ste.

Loon
Wij volgen de barema's van de federale overheid de minimum aanvangswedde niveau B: 28682.75 EUR (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Wil je graag weten hoeveel je netto per maand verdient voor jou situatie, gebruik de Salaris simulator van de federale overheid:http://fedweb.belgium.be/nl/verloning_en_voordelen/wedde/calculator

Voordelen

• uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren)
• gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
• mogelijkheid voor een fietsvergoeding
• beschikken over een gsm en laptop, tussenkomst in de gsm-kosten
• 26 dagen verlof per jaar plus verlof tussen Kerstmis en Nieuwjaar
• flexibele uuregeling met mogelijkheid tot het nemen van max 18 dagen recuperatierverlof per jaar
• voordelige hospitalisatieverzekering
• voordelen en interessante aanbiedingen via de Benefits@work

Apply for this job

Articles you may want to read