Back to all First jobs

Thumb

First Job

Vilvoorde

Pluritech

Support Coördinator

Company description

Pluritech is een KMO gespecialiseerd in Cloud Computing, netwerk administratie en web & software development voor B2B klanten. We hebben onze eigen oplossingen ontwikkeld, als Desktop Anywhere (volledige virtuele desktops voor professionelen, met inbegrip van VoIP telefonie) en PluriWorks (management software voor professionele verenigingen). Met onze uitgebreide ervaring, leveren we elke dag IT diensten als virtualisatie, migratie, implémentatie en onderhoud van IT netwerken. Met een dertigtal medewerkers, biedt ons bedrijf een jonge en dynamische werkomgeving aan.

Job description

Gezocht : Support Coördinator

Als Support Coördinator sta je in voor het verlenen van telefonische en technische eerstelijnsondersteuning aan de gebruikers van de ontwikkelde applicaties en het verzorgen van administratieve en organisatorische opvolging van de tickets teneinde een correct een vlotte service aan te bieden en gebruikers verder te helpen.

  • Je bent verantwoordelijk voor eerstelijnsondersteuning van service requests (incidenten, change requests en verzoeken voor functionele support)
  • Je logt nauwkeurig alle door gebruikers of monitoring gemelde service requests in de ticketing tools en lost aan de hand van de beschikbare middelen zoveel mogelijk problemen in eerste lijn op.
  • Je escaleert vragen i.v.m. tweede- en derdelijns ondersteuning door aan de betrokken partijen en volgt deze verder op.
  • Je sluit tickets af indien ze opgelost zijn.
  • Je informeert de gebruiker op klantgerichte wijze over de status van ticket(s).
  • Je bereid alle gegevens voor die nodig zijn in het geval een incident onmiddellijk naar tweede of derdelijns hulp moet worden doorgegeven.
  • Je voert een aantal geplande of punctuele off-line taken uit op vraag van je management.
  • Je stelt een diagnose op, op basis van ticket omschrijving en biedt een oplossing.
  • Je maakt aan de hand van de beschikbare middelen (wiki, kennis databank,...) een inschatting van de impact van een incident op de organisatie en wijzigt de prioriteit van het incident indien nodig.
  • Je vertaalt incidenten naar de taal van de gebruiker of de software development afdeling die het incident moet behandelen.
  • Je test functioneel of incidenten ook werkelijk zijn opgelost.
  • Je past documentatie aan die gebruikt wordt om incidenten op te lossen en breidt deze uit.

Searched Profile

Jouw profiel:

  • Je bent vlot drietalig (ENG, NDLS, FR)
  • Grondige kennis van hard- en software
  • Kennis van (eerstelijns)probleemanalyse
  • Communicatie skills om complexe oplossingen in mensentaal uit te leggen
  • Sterke interesse in het technische domein, en wil om zich bij te scholen
  • Focus op kwaliteit en kwaliteitsverbetering
  • Je communiceert pro actief naar klanten en collega’s
  • Stiptheid
  • Je kan werken onder tijdsdruk

We offer

Ons aanbod:

Bij ons word je verloond naar werk, kennis & competenties. Met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt. Bovendien geven we jou alle kansen om goed te zijn in wat je doet: extra opleidingsmogelijkheden & training zullen je helpen jouw skills verder uit te breiden of te optimaliseren! Wanneer je er klaar voor bent, zijn er doorgroeimogelijkheden naar (functioneel) analist of project management.

Apply for this job

Articles you may want to read

Similar starterjobs

  • =job.status_text

    Microsoft O365 Engineer

    Proximus First Job
    1030 Brussel
    This job has multiple locations
    Study level: Bachelor Regime: Full Time
  • =job.status_text

    Scrum Master

    Proximus First Job
    1030 Brussel
    This job has multiple locations
    Study level: Bachelor Regime: Full Time