Back to all Internships

Thumb e87c9f032479d152e46c0c5fa2188c494cb733b1

Internship

Brussel

Yools Webdesign

Customer Happiness Stage

Company description


Yools helpt ondernemers groeien via authentieke communicatie, startend met een overtuigende website. We helpen in plaats van verkopen en werken op basis van vertrouwen in plaats van controle.

We zijn een tiental gemotiveerde wereldverbeteraars die niet alleen dromen maar ook doen. Sinds 2012 hebben we 2.000 ondernemers mogen helpen. Onze belangrijkste maatstaf, klantentevredenheid, is ondertussen gemiddeld 9,5/10. En het kan nog beter.

Job description

Hoe ziet een gemiddelde week eruit?

Het grootste deel van je tijd bel je bestaande klanten op, simpelweg om te horen of je hen kan helpen met iets zodat ze nog gelukkiger zijn. Soms willen ze iets aanpassen aan hun website of zitten ze met vragen. Je ontdekt oningevulde klantenbehoeften die tot nieuwe diensten kunnen leiden. Hiernaast word je betrokken bij interne projecten indien je dit een leuke afwisseling vindt.

Hoe ziet succes eruit in deze rol?

Door oprecht te luisteren en problemen in één keer op te lossen, eindigt elk gesprek met een glimlach bij de klant. Je stuwt onze klantentevredenheid naar 10/10, deelt verhalen op onze Wall of Love en tovert klanten om in Yools-ambassadeurs.

Hoe groei je als persoon?

Je doet volop ervaring op in klantencommunicatie en krijgt hierin de nodige coaching. Je zelfvertrouwen aan de telefoon groeit en je krijgt steeds meer commercieel inzicht. Je leert dat verkopen automatisch volgt uit het helpen van klanten.

Yools is een zelfsturende organisatie die erg gericht is op persoonlijke ontwikkeling. Het kan voor jou boeiend zijn om een niet-traditionele organisatie van binnenin te kunnen ervaren.

Searched Profile

  • Je bent empathisch en mensen helpen geeft je energie. Je vrienden noemen je ook wel eens de nieuwe Moeder Theresa.
  • Je schrikt er niet van terug om een groot deel van de dag aan de lijn te hangen.
  • Je behoudt het overzicht en communiceert helder.
  • Je bent ondernemend en komt zelf met ideeën die je wil uitproberen.
  • Je houdt van een gezonde dosis routine.

We offer

  • Deeltijdse/voltijdse stage
  • Een gedreven en warm team dat een verschil wil maken in de wereld. We vertrouwen elkaar en laten iedereen gewoon zichzelf zijn. Vergeet je favoriete pantoffels niet.
  • Goede bereikbaarheid in hartje Brussel, op 5 minuten stappen van het treinstation. Mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Terugbetaling openbaar vervoer, ook als stagiair.
  • Potluck lunches, chillmoment op vrijdagavond, met team op café in Brussel, teamweekends, …

Een motivatiebrief is niet vereist. We vragen enkel je CV en je antwoorden op onze aanwervingsvragen, waaruit hopelijk je motivatie blijkt. Je zal deze vragen tegenkomen bij het solliciteren via onze aanwervingswebsite.

Je kan op verschillende momenten tijdens het jaar starten.

Solliciteren kan via https://jobs.smartrecruiters.com/Yools/743999666753754-customer-happiness-stage

Apply for this job
Only for undergraduate students

Articles you may want to read