Back to all Student jobs

Thumb

Student job

Zaventem

IKEA België - Customer Support Centre

20 studenten IKEA België - Customer Support Centre

  • Start date
    2017-07-05
  • Schedules
    Weekends Holidays
  • Languages
    Dutch: excellent French: excellent
  • Driving license required
    No
  • Share this job with friends

Company description

IKEA is een Zweeds meubelbedrijf, met een unieke cultuur, waar menselijke waarden en ontwikkeling van de medewerkers centraal staan. IKEA staat garant voor een ruim aanbod tegen een lage prijs. Op die manier wil IKEA zoveel mogelijk mensen inspireren en de mogelijkheid bieden om hun huis te decoreren.
 
Als aanvulling van ons team zijn we op zoek naar meerdere Customer Support medewerkers op het IKEA Customer Support Centre, departement Customer Relations. Door een goed klantencontact draagt deze afdeling rechtstreeks bij tot een positieve uitstraling van IKEA en optimale klantentevredenheid.

Job description

Een naadloos klantentraject waarborgen door een inspirerende, lonende klantenervaring van hoge kwaliteit aan te bieden in alle niet-fysieke contacten.

Dit omvat meer bepaald:

De klanten dienen met snelle, handige oplossingen voor eenvoudige klantenvragen
 Relevante informatie van de klanten verzamelen om de werking van de onderneming en de ervaring van de klanten te verbeteren
Aan de werking bijdragen door de behoeften van de klanten te begrijpen en snelle, vlotte oplossingen te vinden voor elk klantcontact. Actief informatie en updates zoeken om onze klant correct te informeren.
Bijkomende verkoopopportuniteiten scheppen door de klanten te informeren over keuzes in ons assortiment en onze services die bij hun behoeften passen.
Verantwoordelijk zijn voor het leren en de ontwikkeling in dagelijkse situaties.
Het vertrouwen van de klanten actief bevorderen, door empathisch en behulpzaam te zijn en oplossingen te leveren die de klanten voldoen."
Werkopdrachten volgens de operationele routines, regels en richtlijnen en binnen de vooropgestelde SLA’s uitvoeren."
Informatie over de klanten in de toepasselijke systemen documenteren en verifiëren, om de gegevenskwaliteit hoog te houden, fouten te beperken en IKEA in staat te stellen de algemene klantervaring te verbeteren. 
Actief feedback, kennis en werkmethodes bij mijn collega's zoeken om beter te werken.
De verantwoordelijkheid opnemen voor de behandeling van de individuele behoefte van elke klant die contact opneemt, door een realistische tijdlijn voor de oplossing voor te stellen en de klant zoals beloofd te informeren.
De impact van de snelheid van onze dienstverlening op de klanttevredenheid begrijpen en ervoor zorgen dat wij onze doelstellingen bereiken.

Searched Profile

Je hebt een goed klanteninzicht.
Goede computervaardigheden.
Kennis van het IKEA merk, onze Zweedse cultuur en de waarden.
Kennis van de relevante processen, tools en werkmethodes van Sales en Customer Relations.
Vermogen om in meerdere systemen te werken en meer dan één taak tegelijk af te handelen, m.a.w. multitasking.
Vermogen om de behoeften en verwachtingen van de klanten te begrijpen en ze in verband te brengen met de behoeften van het bedrijf.
Enthousiast en in een team met anderen kunnen samenwerken.
Goede luistervaardigheden en mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
Gevoel van bereidheid tot verandering.
Stressbestendig en in staat om in een dynamische omgeving te werken.
Je spreekt en schrijft (één van) de regiotalen van de winkel en Engels;

We offer

We organiseren een jobdag op vrijdagavond, 12 mei om jou aan de hand van enkele selectieproeven te leren kennen en te weten te komen of je een passie hebt voor klantencontact.  Aan het einde van deze avond geven we meteen persoonlijke feedback en, als het positief is, krijg je een vervolgafspraak mee voor een gesprek. We kijken er alvast naar uit om je te leren kennen!

De kandidaten starten in juli of augustus en zullen dan elke zaterdag tewerkgesteld worden.

 

Apply for this job

Articles you may want to read

Similar student jobs

  • =job.status_text

    Bijlesgever wiskunde

    Het Bijlesbureau Student job
    3000 Leuven
    This job has multiple locations
    Study level: Regime:
  • =job.status_text

    caissier réassort

    Carrefour Express Student job
    1050 ixelles
    This job has multiple locations
    Study level: Regime: