Back to all Student jobs

Thumb

Student job

Machelen

In2com

Medewerker Coronalijn in Diegem

  • Start date
    2020-05-04
  • Schedules
    Holidays
  • Languages
    Dutch: mother tongue
  • Driving license required
    No
  • Share this job with friends

Company description

Als Call Agent maak je deel uit van het callcenter en word je ingeschakeld bij het identificeren en adviseren van personen die in contact zijn gekomen met mogelijke COVID-19 besmette personen. Hiervoor neem je als Call Agent telefonisch contact op met deze personen.

Job description

Er zijn 3 verschillende types van gesprekken met deze personen:

  • een indexgesprek,
  • een eerste contactgesprek
  • een vervolggesprek.

 

Concreet betekent dit dat je als Call Agent voor een indexgesprek de mogelijke COVID-19 besmette persoon opbelt en een lijst opstelt van personen waarmee hij/zij in contact is geweest gedurende een bepaalde periode. Je maakt hierbij ook een inschatting van het risico tot overdracht voor elk van deze contacten op basis van vastgelegde criteria.

 

Voor een eerste contactgesprek bel je als Call Agent de contacten op die op de lijst staan van de indexpatiënt en werkt met hen een vooraf gedefinieerde vragenlijst af om het risico te bepalen op een mogelijke besmetting en verdere verspreiding. Met de resultaten van dit vraaggesprek bepaal je dan het risicoprofiel van je gesprekspartner en kan je hen de gepaste adviezen geven, zoals het dagelijks volgen van diens temperatuur en symptomen.

 

Een vervolggesprek met de contacten wordt gehouden in de volgende 2 situaties. Ofwel antwoordt de op te volgen persoon gedurende de opvolgingsperiode van 14 dat zijn situatie verslechterd is, wordt de patiënt naar een arts verwezen voor diagnose met mogelijk testing en dan wordt, indien nodig, een indexgesprek gehouden met deze persoon. Ofwel reageert de op te volgen persoon niet op een SMS bericht bericht dat peilt naar het al dan niet optreden van symptomen en vindt er een telefonisch gesprek plaatst.

 

Sommige gesprekken zullen gemakkelijk verlopen, andere complexer omwille van sociale redenen of omwille van moeilijk beantwoordbare vragen en angsten of andere psychologische redenen. Het is belangrijk om de gesprekspartner niet te verliezen, vertrouwen in te boezemen en dus wordt er voorzien in een mogelijkheid om door te schakelen naar een 2de of 3de lijn die meer gespecialiseerd antwoord kan geven en toch de informatie die nodig is, kan bekomen. Naargelang je expertise en vaardigheden zal je in de 1ste, 2de of 3de lijn ingeschakeld worden.

 

Na elk van deze gesprekken verzeker je ook de administratieve opvolging door het invoeren van de verkregen data.

Searched Profile

Vlotte, empathische kandidaten die hun beste beentje willen voorzetten.

We offer

Aantrekkelijk en marktconform loon en de kans je in te zetten voor een maatschappelijk relevant thema waarbij je de gemeenschap helpt.

Apply for this job
Only for undergraduate students

Articles you may want to read

Similar student jobs