Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb 19f6207fccf5a75b17a5d3166f695252bf61a047

Premier Emploi

Antwerpen

Metro/Makro Cash & Carry Belgium

Assistent E-Marketing

Description de l'entreprise


At METRO and MAKRO Cash & Carry, we take our inspiration from the entrepreneurial spirit and the limitless energy of independent businesspeople. From the very beginning, the stores of METRO and MAKRO Cash & Carry have focused on creating a tight bond between their local staff and the most important aspect of their business operations: our 21 million customers in 25 countries around the world.

Description de la fonction

Als Assistent E-Marketing treed je binnen de organisatie op als specialist in E-marketing en informeer en adviseer je het management hieromtrent. Je draagt bij tot het realiseren van een klantvriendelijk online communicatiekanaal voor onze MAKRO- en METRO-klanten.

Procesgericht en Klantgericht

  • Je volgt de werkplanning voor digitale marketing projecten en producties op. Je waakt over deadlines, detecteert mogelijke problemen en zoekt, in samenwerking met het management, naar gepaste oplossingen om de timing te respecteren.
  • Je bent verantwoordelijk voor het operationeel beheer van de website. Je zorgt voor nodige aanpassingen, superviseert linken naar andere media, monitort de veiligheid, … en onderhoudt hierbij nauwe contacten met het E-corporate marketing team.
  • Bij diverse E-marketing projecten ga je op zoek naar de ideale externe partners, doe je hieromtrent aanbevelingen naar het management en sta je in voor de praktische coördinatie tijdens de uitvoering van het project.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de diverse sociale media en werkt mee aan de strategie en implementatie van marketing via sociale media binnen de onderneming.
  • Je gaat op zoek naar de gepaste partij voor Search Engine Adverstising, adviseert het management in hun keuze en staat in voor de praktische uitrol van de advertising.

Analytisch

  • Je verzamelt en analyseert resultaten en KPI’s , detecteert pijnpunten en opportuniteiten en rapporteert hierover op een transparante manier om zo de directie toe te laten correcte beleidsbeslissingen te nemen.

 

Profil recherché

Vereiste (vak)kennis en ervaring

  • Je hebt een bachelor/masterdiploma in een relevante richting
  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring in digitale marketing
  • Je hebt een grote kennis van en hebt een strategische kijk op het gebruik van social media (campagnes)
  • Je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels
  • Kennis van Google Analytics en CMS is een troef

Persoonlijke eigenschappen en competenties

  • Jij bent gekend als diegene die steeds nieuwe ideeën op tafel legt en dingen in vraag stelt
  • In een overvolle agenda kan jij gemakkelijk de prioriteiten selecteren
  • Je bent een doener en bent assertief
  • Je hebt oog voor detail
  • Je bent iemand die steeds op de hoogte wil blijven van de nieuwe ontwikkelingen in je vakgebied en neemt hiervoor de nodige acties
  • Je kan snel overweg met nieuwe systemen

Nous offrons

  • Een voltijds contract (36u/w) van onbepaalde duur
  • Glijdende werkuren
  • Een erg gevarieerde job in een tof en dynamisch team
  • Een aantrekkelijk salaris en een degelijk pakket extralegale voordelen

Articles qui pourraient t'intéresser