Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb 55bc011a1263289f6325b063ab716781c07beaeb

Premier Emploi

Bruxelles

Beobank

Financieel Adviseurs

Description de l'entreprise

Beobank NV/SA is een Belgische bank, dochteronderneming van de groep Crédit Mutuel Nord Europe, die haar producten en diensten aanbiedt aan meer dan 430.000 particuliere klanten in 191 verkooppunten.

Beobank – het vroegere Citibank Belgium NV – maakt deel uit van de groep Crédit Mutuel Nord Europe (CMNE), de grootste bank in Noord-Frankrijk. De verandering van aandeelhouder zorgde voor een nieuwe impuls en richting voor uw vertrouwde bank. Samen vormen de twee entiteiten vandaag een sterke en stabiele bankgroep die focust op de toekomst en die in de eerste plaats een partner wil zijn die luistert naar haar klanten en dicht bij hen staat.

Description de la fonction

Tijdens de zomermaanden werd de 6de verdieping van onze hoofdzetel volledig gerenoveerd en uitgerust met een nieuwe pc- en telefonie-infrastructuur om Beobank Service Center te verwelkomen. De opriching van deze dienst begin september kadert volledig in onze nieuwe strategie om zo dicht mogelijk bij onze klanten te staan.
Een loopbaan starten binnen het Service Center van een bankinstelling zal je de mogelijkheid geven om de bank, haar producten en haar klanten te ontdekken. Bovendien ga je de kans krijgen opleidingen te volgen en, dankzij deze, zal je je kennis in de bankproducten kunnen verdiepen evenals je bekwaamheden, o.a. je commerciële vaardigheden, ontwikkelen. Dit wordt een solide basis om achteraf te evolueren binnen Beobank bijvoorbeeld in ons commerciële netwerk, in de marketing afdeling of in éénder welke afdeling binnen de bank.

* Het beantwoorden van een brede waaier van vragen gesteld door de klanten inzake de verschillende bankproducten (telefonisch of schriftelijk)
* Transacties uitvoeren op vraag van de klant
* Informatie geven aan de klanten inzake onze producten en diensten
* Opvolging van vragen die niet onmiddellijk beantwoord kunnen worden
* Op basis van de criteria in de klantenbestand, verkoopsopportuniteiten creëren
* Verkoop op afstand realiseren of afspraken vastleggen voor het netwerk
* Je stelt oplossingen voor met als doel de werking van de Beobank Service Center te optimaliseren
* Je neemt deel aan projecten om bestaande processen te verbeteren

Profil recherché

*Bachelor of Master diploma
*Tweetaligheid Frans/Nederlands
*Klantgerichtheid en service-gerichtheid
*Commerciële aanpak en vlotte telefooncommunicatie
*Flexibel en stressbestendig
*Goede informaticakennis
*Conflictuele telefoongesprekken met klanten kunnen beheren
*Extravert
*Optimistische ingesteldheid
*Bereid te werken volgens een flexibel uurrooster en op zaterdag

Nous offrons

Pas afgestudeerd (m/v)? Laat u verleiden door de ervaring, de betrouwbaarheid en het optimisme van een bank waar wederzijds respect en communicatie centraal staan.
Vertel ons meer over uw vaardigheden of ontdek meer over Beobank en de carrièremogelijkheden die we bieden op: www.beobank.be.
Een werkgever wiens optimisme aanstekelijk werkt, da’s echt eens iets anders!

Articles qui pourraient t'intéresser

Premiers emplois similaires

  • 2015-09-01
    =job.status_text

    Actuary

    AON Premier Emploi
    1160 Brussels
    Ce job est disponible dans plusieurs villes
    Niveau d'études: Tous niveaux d'études Régime Temps plein
  • 2015-04-01
    =job.status_text

    Lid van de vliegende ploeg

    Beobank Premier Emploi
    1050 Bruxelles
    Ce job est disponible dans plusieurs villes
    Niveau d'études: Bachelier Régime Temps plein
  • 2015-04-01
    =job.status_text

    Loketbediende

    Beobank Premier Emploi
    1050 Bruxelles
    Ce job est disponible dans plusieurs villes
    Niveau d'études: Bachelier Régime Temps plein