Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb

Premier Emploi

Overijse

Bergerat Monnoyeur

Invoicing Administrator

Description de l'entreprise

Bergerat Monnoyeur is de onafhankelijke en exclusieve dealer van Caterpillar België en Luxemburg. We maken deel uit van de Franse ‘Groupe Monnoyeur’, die ook dealer is van CAT® in Frankrijk, Polen, Roemenië en Algerije. Met meer dan 340 medewerkers in België staan wij garant voor een uitstekende dienstverlening in de divisies Grondverzet (graafmachines, wielladers…), Eneria (stroomgroepen, industriële motoren en marine motoren) en Work Tools & Service (uitrustingsstukken). De hoofdzetel van Bergerat Monnoyeur België is gevestigd in Overijse, en er zijn servicepunten in Izegem, Herstal en Antwerpen.

Bergerat Monnoyeur est le concessionnaire indépendant et exclusif de Caterpillar Belgique et Luxembourg. Nous faisons partie du groupe français Monnoyeur qui est le distributeur de CAT® en France, Pologne, Roumanie et Algérie. Avec plus de 340 collaborateurs en Belgique, nous garantissons un service d’excellence dans nos divisions génie civil (excavatrices, chargeuses sur pneus...), Eneria (groupes électrogènes, moteurs industriels et moteurs marins) et Work Tools & Service (pièces d’équipement). Le siège de Bergerat Monnoyeur Belgique est situé à Overijse et ses antennes de services sont réparties à Izegem, Herstal et Anvers.

Description de la fonction

ENERIA is een divisie van Bergerat Monnoyeur Belgium gevestigd in Overijse. We maken deel uit van de Groupe Monnoyeur die al meer dan 80 jaar de exclusieve dealer is van Caterpillar in verschillende landen. Onze 4800 medewerkers zijn actief in België, Frankrijk, Polen, Algerije en Roemenië. De afdeling ENERIA is gespecialiseerd in de verkoop, installatie en het onderhoud van Caterpillar dieselgeneratoren, dieselmotoren voor industriële en maritieme toepassingen, WKK-installaties op aardgas of biogas, UPS, enz.

INVOICING ADMINISTRATOR
Na verkoop (interim) 

PERIODE: november 2019 - juni 2020

Je hebt een voorliefde voor financiële administratie en hebt zin voor initiatief? Wil je onze wereld van energieproductie en de verschillende toekomstgerichte domeinen door en door kennen? Ja? Dan zijn we op zoek naar jou! Aarzel niet, lees snel verder en solliciteer nu!

FUNCTIE

Als Invoicing Administrator zorg je dagelijks van A tot Z voor onze na verkoop-administratie. Deze job omvat heel wat facetten en is cruciaal voor de goede gezondheid van onze onderneming. Factureren, opvolgen van de werkuren en verlofplanning van technici, kredietnota’s, algemene administratie of nog het opstellen van voorstellen van onderhoudscontracten: het hoort er allemaal bij. Kortom, je hebt een gevarieerd takenpakket en dit zijn jouw voornaamste opdrachten:

Facturatie van de openstaande werkorders en opvolging van openstaande jobs:

  • Controleren en finaliseren van de werkorders voor facturatie;
  • Controle, aanvulling en correctie van de werkuren van de technici (in overleg met de betrokken collega’s);
  • Opvolging verlof en wachtdiensten van de technici.
  • Facturatie van uitgevoerde onderhouden en herstellingen aan klanten;
  • Opmaken en opvolgen van pro formafacturen;
  • Aanvragen en opvolgen van de kredietnota’s (i.s.m. de betrokken Customer Service Manager);

Administratieve ondersteuning van de field technici:

  • Klassement van afgesloten dossiers;
  • Vragen van klanten i.v.m. facturen telefonisch en per mail beantwoorden;

Ondersteuning van de Customer Service Administrator:

  • Postbeheer;
  • Openen en sluiten van jobs;
  • Aanvragen nieuwe leverancierscodes;
  • Economaat;
  • Bestellen van de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) en kledij voor onze technici

Profil recherché

Je bent een administratieve duizendpoot die zeer georganiseerd werkt. Vlot in de omgang zijn en snel contacten leggen, is ook een hele belangrijke voor je dagelijkse taken. Oplossingsgericht denken en sterk in je schoenen staan, horen er ook bij binnen ons team.  

Daarnaast moet je zeker over de volgende competenties beschikken:

  • Een A2-diploma hoger secundair onderwijs hebben in een administratieve richting;
  • Starters zijn welkom;
  • Een analytisch en synthetisch denkvermogen hebben;
  • Prioriteiten kunnen stellen;
  • Stipt zijn en zin voor detail hebben;
  • Stressbestendig zijn;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
  • Zin voor initiatief hebben;
  • Snel kunnen schakelen tussen contacten met technici, managers, klanten en leveranciers;
  • Vlot werken met Office-toepassingen en internet;
  • Leergierig zijn en je wil je verdiepen in onze interne IT-toepassingen;
  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans en kennis van het Engels is een pluspunt

Nous offrons

Een open en informele werkcultuur in een bedrijf waar zin voor initiatief niet onopgemerkt blijft. Bij ons krijgen junior-profielen echt de kans om te groeien een te bloeien. Eneria evolueert volop maar het welzijn van elke medewerker is en blijft prioritair. Kortom, bij ons ben je geen nummer want een prettige werkvloer staat immers garant voor een gezond bedrijf. 

  • Een job binnen een bedrijf waar kwaliteit en service centraal staan;
  • Een interimcontract met een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, enz.
  • Een goede werksfeer met collega's op wie je kan rekenen;
  • Een uitstekende omkadering.

 

Postuler à cette offre

Information de l'entreprise