Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb

Premier Emploi

Antwerpen

BDO

Junior Payroll Consultant

Description de l'entreprise


BDO is een internationaal opererende accountantsorganisatie en is qua omvang de vijfde accountants- en adviesorganisatie ter wereld  Het bedrijf is actief binnen volgende domeinen:

  • Audit en assurance
  • Tax en legal
  • Advisory
  • Accounting en Reporting

Description de la fonction

Om ons payroll team te versterken zijn we op zoek naar een gemotiveerde junior medewerker onze equipe komt versterken vanaf Oktober 2019.
Standplaats voor deze functie is Antwerpen. 

De volgende verantwoordelijkheden maken deel uit van je takenpakket:

  • Je verzorgt de loonadministratie in eigen beheer via onze software of coördineert de salarisadministratie voor Belgische en buitenlandse bedrijven (als tussenpersoon tussen cliënt/werkgever en sociaal secretariaat/andere administraties);
  • Je verleent proactief advies inzake formaliteiten en verplichtingen naar fiscus, RSZ en andere officiële instanties;
  • Je vervult de formaliteiten inzake aansluitingen (RSZ, Dimona-aangifte, aansluiting zelfstandigen, mutualiteit, Limosa, A1 enz);
  • In nauwe samenspraak met de arbeidsjuristen, pas je de relevante wijzigingen in de sociale wetgeving en de diverse CAO’s toe in de loonadministratie;
  • Je rapporteert aan de manager verantwoordelijk voor het payrollteam.
  • Standplaats voor deze functie is Antwerpen. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde medewerker (m/v) die 80% of liefst voltijds onze equipe komt versterken.

Profil recherché

  • Je hebt minimum een bachelordiploma in een relevante richting;
  • Je bent zeer punctueel met oog voor detail, een goede planning en interne organisatie;
  • Voor deze expertrol  is een goede kennis en praktische ervaring van sociale wetgeving/salarisadministratie vereist, ervaring met het pakket Prisma is een plus;
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Engels en Frans zowel mondeling als schriftelijk;
  • Klantgerichtheid draag je hoog in het vaandel, ook intern kunnen de collega’s steeds bij jou terecht ;
  • Je beschikt over sterke sociale vaardigheden en combineert dit met een commerciële ingesteldheid;
  • Waarden als kwaliteit en ondernemerschap zijn voor jou geen onbekenden.

Nous offrons

  • De functie biedt ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en in teamverband mee te denken over een uitbreiding en optimalisering van de dienstverlening.
  • U maakt deel uit van een groep met uitstekende reputatie, die qua aandeelhouderschap puur Belgisch is doch kan terugvallen op een sterke internationale organisatie.
  • De organisatie biedt u de mogelijkheid uw capaciteiten optimaal te ontwikkelen binnen een dynamische, boeiende en open bedrijfscultuur, met ruimte voor autonomie en groei.
  • Aan de functie is een competitief vergoedingspakket verbonden, aangevuld met een pakket extralegale voordelen. Wij bieden flexibele werktijden en ruimte voor groei via een gevarieerd aanbod aan opleidingen.
Postuler à cette offre

Articles qui pourraient t'intéresser