Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb 627e42ae9f45299b0d3ecc883cc52da2904bb121

Premier Emploi

Mechelen

The House of Procurement

Recruiter

Description de l'entreprise

The House of Procurement is een niche werving- en selectiekantoor met specialisatie in aankoop-, logistieke- en supply chain profielen. 

www.thehouseofprocurement.be (coming soon in 01/2019)

Description de la fonction

Wat mag je van bij ons verwachten?

Je zal kennis kunnen maken met verschillende aspecten van HR en tegelijk ingezet worden in de uitbouw van onze social media activiteiten
Een vacature tekst professioneel en dynamisch opstellen. Via verschillende online kanalen krijg je een duidelijk beeld hoe dit praktisch verder uitgevoerd zal worden.
Het opnemen van een vacature ( in samenwerking met een collega).
Tijdens een telefonische screening stem je goed af wat de kandidaat zijn/haar verwachtingen zijn. Daarna volgt een feilloze administratieve opvolging om het kandidaat dossier correct in te geven in onze database.
Bij een positief evolutie traject zal je verantwoordelijk worden voor het inplannen van je eigen agenda met persoonlijke diepte-interviews.
Hierbij zal je volledig instaan voor het uitwerken van een interview rapport.

Pro-actief een search uitvoeren op verschillende jobsites alsook in onze eigen database.
Referenties aftoetsen bij verschillende bedrijven over kandidaten.
Ondersteuning bij Learning & Development, Payroll, interne training, …
Meevolgen van opvolg- en exit gesprekken
Salarisvoorstellen uitwerken
Assessments inplannen
Daarnaast zal je enkele projecten volledig zelfstandig kunnen uitwerken omtrent Social Media, nieuwsbrieven, nieuwe HR topics om te integreren, … !

Verder kan je rekenen op allerlei ad hoc verschillende taken om je administratieve en commerciële skills aan te scherpen:

Elk telefoontje beantwoord of verbind jij door met een vlotte telefoonstem!
Bezoekers ( klanten/werkzoekenden/kandidaten/collega’s/ …) ontvang je op een gepaste manier en help je hen verder.
Een mini cursus van je collega’s om testings correct te interpreteren en te analyseren.
Ondersteuning bij jobbeurzen
Uitwerken van nieuwsbrieven, e-mail templates, draaiboeken, onthaalmappen, …

Je profiel

  • Je bent zeer enthousiast en iemand die graag met mensen belt. 
  • Je bent zeer leergierig en hands-on
  • Je bent nauwkeurig en streeft steeds naar een mooi resultaat en kan zaken pro-actief uitvoeren
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, een basiskennis van Frans is voldoende
  • Je creatieve pen haal je elke dag boven

Wij kijken er alvast naar uit om je te ontmoeten!

Ons aanbod

  • Een mooie leeropportuniteit om kennis te maken met het volledige Werving- en Selectietraject, waarbij je afwisselend mee aan social media, events ed kan werken
  • Een sterke begeleiding
  • De mogelijkheid om zelfstandig taken uit te werken
  • Een dynamische en collegiale werksfeer waarbij eigen inbreng en ideeën geapprecieerd worden!

Profil recherché

  • Minimum Bachelor opleiding of een Masteropleiding is een plus of gelijkgesteld door ervaring
  • Dagelijks met onze kandidaten en klanten telefoneren doe je met plezier
  • Enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel en resultaatgerichtheid
  • Evenwicht nastreven tussen geduldig ontwikkelen van duurzame relaties (geen kortstondige contacten) en output gericht werken zonder het imago van een CV-schuiver te vormen
  • Interesse in creatieve communicatie, zowel gesproken als geschreven
  • Assertief en zelfstandig kunnen werken
  • Je bent coachable (in zoverre nodig) en je wil met de organisatie meegroeien
  • Goede kennis van MS Word, Excel en PowerPoint
  • Een plus, maar geen must: ervaring in één of meerdere van de functiegebieden: aankoop-, logistiek, supply chain of facilities en/of de wil om hierover bij te leren
  • Vlot drietalig (NL – EN – F)
  • Flexibiliteit, doorzettingsvermogen en kwaliteitsbewustzijn (zin voor administratie)

Nous offrons

Een boeiende leeromgeving met doorgroeimogelijkheden

Postuler à cette offre

Articles qui pourraient t'intéresser