Retour vers tous les Premiers Emplois

Thumb

Premier Emploi

Leuven -Heverlee

Arcadiz

Technical Service Desk Engineer

Description de l'entreprise

ABOUT ARCADIZ
Arcadiz is a dynamic enterprise specializing in high-end services and customized systems design for the European carrier, cellular, ISP and enterprise marketplace. With offices in Belgium and The Netherlands, Arcadiz builds upon years of experience in building and maintaining transport networks, network design expertise, and long-standing partnership relations with leading suppliers to develop best-of-class solutions that meet even the most demanding customer needs.

Description de la fonction

The Technical Service Desk Engineer will play an integral part in the support service Arcadiz delivers to our customers in the BeNeLux with main focus on xWDM, Carrier Ethernet, MPLS-TP, IP transit.

Responsibilities:

  • Act as central contact for our customer base
  • Respond actively to incoming enquiries, incidents and
  • RMA’s within an agreed time limit
  • Provide first line troubleshooting
  • Channel and escalate any unresolved issues to next
  • level stakeholders
  • Proactively own the technical progression of standard incidents
  • Responsible for communication with the customer

Profil recherché

  • Higher education (professional Bachelor) or equal by experience
  • Service Desk experience
  • Customer service experience
  • Technical troubleshooting experience
  • Thirst for technical knowledge
  • Open to on the job training of packet optical networks:
  • xWDM, Carrier Ethernet, MPLS-TP, IP
  • Team player with good communication skills
  • Accurate reporting and documenting of activities
  • Trilingual Dutch, English, French in speaking, reading and writing.

Nous offrons

Arcadiz offers:

  • A challenging environment in a dynamic enterprise specializing in high-end services and customized systems design
  • The ability to work with advanced technology
  • A very attractive salary package with a mix of benefits
  • Continuous Learning Development Program
  • Stepping stone to more senior technical function

Compétences Kazi du job

Découvre ci-dessous les valeurs et compétences qui sont important pour cette fonction. Fais le test Kazi et découvre si tes valeurs et compétences correspondent à celles requises pour le job.

Forces

Le challenger
Un membre de l’équipe « challenger » essaie de maximiser le potentiel de chacun de ses partenaires de travail ou des autres membres de l’équipe afin d’impliquer tout le monde dans la réalisation de performances de haute qualité.
Le joueur d’équipe
Un joueur d’équipe peut obtenir l’implication et l’action de chacun des membres de l’équipe. Il travaille volontiers et efficacement en équipe et veille à instaurer un climat de confiance agréable.

Valeurs professionnelles

Orienté résultat
Dans cette fonction, engranger des résultats est prioritaire. Le collaborateur a une grande responsabilité concernant le produit ou le service fourni au final. Ses décisions ont un impact sur l’organisation ou sur d’autres personnes.
Ambitieux
Dans le cadre de cette fonction, il est essentiel de se recycler régulièrement. Cela permet au collaborateur de continuer à se développer et génère des perspectives d’évolution, aussi bien au sein de la fonction que vers une autre fonction. Le collaborateur dispose d’une grande liberté au niveau de l’ordre dans lequel il exécute ses tâches.

Postuler à cette offre

Articles qui pourraient t'intéresser