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Stage

LAEKEN

Mamé Noka Coffee Roaster

Comercial Stormtrooper (Field Sales Representative)

Description de l'entreprise


Mamé Noka is a Brussels based Start-up roasting Specialty Coffee at Greenbizz.Brussels.

WHY Mamé Noka?

I'm working on the following Sustainable Development Goals:

SDG 1: No Poverty

SDG 8: Economic Growth

SDG 12: Responsible Consumption and Production

SDG 13: Climate Action

HOW does Mamé Noka work?

  • Artisanal rocks!
  • Zero Waste baby!
  • Direct contact with the farmers, awesome right?

WHAT does Mamé Noka do?

  • Collaborative trade with farmers
  • Provide coffee in jars and buckets (deposit system)
  • Creating new business models to disrupt the colonialistic coffee industry.

Be the change you wish to see in the world!

Description de la fonction


I'm writing in English because coffee is the second most traded commodity in the world...

Mais je parle français, en ik spreek ook Nederlands.

You are responsible for planning, developing and implementing commercial strategies based on company goals and objectives with the main goal to support and accelerate growth.

Some of the duties may also include conducting market research and analysis to develop business plans for commercial opportunities.

I’am looking for a competitive Comercial Stormtrooper to join the team. As our Field Sales Representative, you will develop sales strategies and be responsible for attracting new clients and customers. You will investigate and find new sales opportunities and close deals.

  • Develop, plan and implement commercial plans and strategies 
  • Always strive to accelerate and encourage company's growth and success
  • Perform market research and analyze threats and opportunities
  • Implement new customer acquisition strategies
  • Build long lasting client relationships
  • Establish and manage long-term relationship with stakeholders
  • Understand the requirements of existing customers
  • Track, measure and analyze commercial metrics using KPIs
  • Use of various sales methods (door-to-door, cold calling, presentations etc)
  • Develop new sales strategies and models
  • Evaluate sales strategies' effectiveness
  • Evaluate customers needs
  • Attend meeting, sales events and training 

Profil recherché

  • Do you love drinking coffee? That’s a plus, but not mandatory.
  • Being a citizen of the world.
  • A passion and strong understanding of responsible consumption.

Nous offrons

  • Dress: Wear anything you like to the office – and be as comfortable at work as you are in your own living room.
  • Flexibility: Feel free to skip the commute and hit your deadlines from home.
  • Coffee: Save hundreds of dollars on Starbucks coffee each year thanks to my big espresso machine.
  • Location: Well it's in Brussels (+/- Tour&Taxis)
  • Wellness: Stretch away the stress every morning if you want, bicycles are more then welcome!
  • Barista: To understand coffee, you'll receive a barista training.

Compétences Kazi du job

Découvre ci-dessous les valeurs et compétences qui sont important pour cette fonction. Fais le test Kazi et découvre si tes valeurs et compétences correspondent à celles requises pour le job.

Forces

Le créatif
Le créatif fait preuve d’imagination dans sa réflexion. Il est expert en la matière et milite ardemment en faveur de l’innovation. Dans un groupe, il propose des solutions créatives à des problèmes existants.
Le créateur de réseaux
Un créateur de réseaux permet à l’équipe de se tourner vers l’extérieur et noue très facilement des contacts avec des personnes extérieures à l’équipe afin d’obtenir ou de communiquer des résultats.

Valeurs professionnelles

Le novateur
Dans le cadre de cette fonction, le collaborateur optimise régulièrement les produits ou processus. À cet effet, il est essentiel de disposer d’une bonne dose de créativité et de fantaisie. Le collaborateur relève des défis et doit régulièrement sortir de sa zone de confort. Cet environnement dynamique qui évolue en permanence, assorti de tâches et d’attentes variables, exige un bon esprit d’entreprise de la part du collaborateur.
Orienté humain
Vous avez de nombreux contacts dans le cadre de cette fonction. Dès lors, il est essentiel que le collaborateur puisse s’approprier les idées et les sensibilités d’autres personnes. Le collaborateur voit le produit fini ou le servi fourni au final, qui est le fruit de son travail, et son action a un sens pour des personnes extérieures à l’organisation

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Uniquement pour étudiants de l'enseignement supérieur

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