Retour vers toutes les offres de stages

Thumb

Stage

Brussels

bpost

Stage Employer Branding

Description de l'entreprise


Bij bpost heb je impact op de buitenwereld, want als internationale dienstverlener van pakjes- en e-commercelogistiek verbinden we miljoenen mensen, bedrijven en gemeenschappen. Niemand anders is zo sterk verweven in de maatschappij.

Bij bpost kom je terecht in een bedrijf in volle verandering. Toegegeven, dit zorgt voor enige complexiteit, maar vooral voor veel uitdagende projecten (waar jij volledig ownership van krijgt).

Bij bpost zal je niet stoppen met groeien. Je bouwt binnen de kortste keren een gigantisch netwerk uit. Je kan je carrière in alle richtingen uitbouwen en je werkt aan je persoonlijke ontwikkeling.

Bij bpost kan je kan rekenen op een flexibele thuiswerk policy. Work-life-balance is voor ons geen doel, maar evidentie.

Bij bpost kan jij je 100% focussen op jouw job, terwijl je optimaal ondersteund wordt door al onze interne diensten.

Bij bpost maak je deel uit van een internationaal verhaal. Na een reeks overnames hebben we onze geografische voetafdruk uitgebreid naar 14 landen over de hele wereld. Internationaal actief dus, maar gestuurd vanuit België.

En bij bpost maak je ook deel uit van een inclusief verhaal. Je komt terecht in een bedrijf met meer dan 34.000 medewerkers. Veel verschillende persoonlijkheden, talen, competenties, culturen, leeftijden,... De mensen, allemaal met hun eigen unieke verhalen en persoonlijkheden staan centraal. Dat maakt dat je hier meteen 100% jezelf kan zijn. Deze vriendelijke en inclusieve cultuur is volgens ons uniek.

Description de la fonction

Welkom!

Als stagiair(e) Employer Branding maak je deel uit van het bpost Talent Acquisition team en bouw je samen met een kernteam aan een sterk bpost werkgeversmerk. Dit realiseren we enerzijds met acties intern, want wie bij bpost werkt mag daar echt wel trots op zijn. En anderzijds met campagnes extern, om de instroom van nieuw talent te ondersteunen.

Zin in?

Je denkt mee over hoe we bpost als werkgever nog beter onder de aandacht kunnen brengen bij onze verschillende doelgroepen. Dit zal je leren en doen:

  • Bedenken van frisse ideeën om onze doelgroepen te bereiken
  • Schrijven van copy voor nieuwsbrieven en sociale media
  • Creëren van content voor onze employer branding campagnes op sociale media
  • Ondersteuning bieden bij digitale projecten in samenwerking met onze marketing- en communicatieteams
  • Ondersteuning bieden bij allerlei rekruteringsprojecten
  • Ontmoeten van onze ambassadeurs op het terrein wanneer we hen voor een bepaalde campagne in beeld willen brengen

Profil recherché

Een match?

  • Je bent gedurende minstens 2 maanden en liefst full time beschikbaar
  • Je volgt een opleiding in marketing / communicatie / digitale media en hebt een sterke affiniteit met sociale media.
  • Je bent actief op sociale media, je ontdekt graag nieuwe tools en je bent mee met de laatste trends in het communicatielandschap
  • Je bent enthousiast en gemotiveerd
  • Je werkt graag zelfstandig en hebt goesting om veel bij te leren.
  • Je bent bereid in ons hoofdkantoor in Brussel te werken en ziet het ook zitten om je af en toe te verplaatsen naar een andere bpost locatie (en je hebt daarom idealiter een rijbewijs)

Nous offrons

Bonussen!

  • Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende departementen (marketing, interne communicatie, IT,…) van bpost en leert het bedrijfsleven op korte tijd goed kennen
  • Je hebt impact, want je krijgt alle vrijheid om met nieuwe ideeën te komen
  • Je doet ervaring op bij een internationale dienstverlener van pakjes- en e-commercelogistiek
  • Je komt terecht in een familie: de sfeer, collegialiteit en vriendelijke bpost cultuur zijn uniek

 

Postuler à cette offre
Uniquement pour étudiants de l'enseignement supérieur

Articles qui pourraient t'intéresser