Retour vers toutes les offres de stages

Thumb

Stage

Merelbeke

Lidl

Stagiair Online Marketing

Description de l'entreprise

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor onze klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor onze 9.000 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen. In onze kantoren, distributiecentra, op de baan en onze meer dan 300 winkels. Samen bouwen we aan onze droom om de favoriete winkel van België en Luxemburg te worden. Met liefde voor de klant en medewerker. Dat kan tellen.

Description de la fonction

Put theory into practice

  • Je definieert mee de strategie voor het inzetten van Social Media, Google SEA/SEO, marketing automation etc.
  • en vertaalt deze strategie  naar concreet inzetbare acties ter ondersteuning van de digitale projecten.
  • Je analyseert kritisch de bestaande campagnes/kanalen & optimaliseert ze naar hogere niveaus (kost/omzet/conversie)
  • Je stelt zelf leuke en creatieve online campagnes op met als doel het aantal klanten te doen groeien. Meten is weten en daarom zet je reporting frameworks en dashboards op voor het analyseren van de KPI’s en de voortgang te rapporteren.
  • Je leert de commerciële wereld kennen en krijgt de kans om te zien wat jouw acties opbrengen: sales, conversie…
  • Je wordt betrokken bij andere innovatieve projecten die onze digital projectmanagers trekken.
  • Je leert de uitdagingen kennen van ‘online’ binnen een traditionele offline wereld.

Profil recherché

Klaar om te ondernemen en mee te sturen!

  • Je studeert momenteel digital of online marketing (Bachelor/Master) en moet een stage van minstens 6 weken volgen.
  • Daarnaast heb je reeds een eerste ervaring met het opzetten van een eigen digitaal marketing plan / (hobby)project.
  • Kennis van SEA, SEO, social media advertising en e-mailmarketing is vereist. Je hebt bovendien ervaring  met analytics.
  • Je hebt het startup DNA en houdt ervan om initiatief te nemen.
  • Je hebt goesting om ervaring op te doen in een commerciële omgeving en te proeven van het werkleven.

Nous offrons

Experimenteer & zet concrete resultaten neer

  • Je mag de online marketing strategie uitwerken van een innovatief en award-winning platform: www.lidl-simpl.be  
  • Een flinke dosis vrijheid om ideeën uit te werken & de kans om te innoveren met directe impact op de klantenbeleving.
  • Naast klantgericht leer je ook kosten-baten denken + krijg je de kans om je te ontwikkelen bij een internationale retailer.  
  • Ervaring opdoen bij een sterk groeiend bedrijf. Jij leert Lidl kennen en wij jou.
  • Je bent betrokken bij onze innovatieve projecten en ontdekt onze online initiatieven als eerste.
Postuler à cette offre
Uniquement pour étudiants de l'enseignement supérieur

Articles qui pourraient t'intéresser

Stages similaires