Retour vers toutes les offres de stages

Thumb 0385f8bbeaea6a379a698217bd4a19d5ca4da995

Stage

Leuven

REGUS EXPRESS LEUVEN

Trainee Customer Service Representative M/V

Description de l'entreprise

 

Regus is de grootste aanbieder ter wereld van flexibele werkplekken. Maar wat betekent dat eigenlijk?

Wij leiden een zakelijke revolutie

Wij nemen het voortouw in een zakelijke revolutie. Wij bieden bedrijven - klein en groot, nationaal en internationaal - een steeds groter assortiment van innovatieve producten en diensten. Moderne bedrijven passen zich aan nieuwe uitdagingen aan, en wij dus ook. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren van werken en wij ontwikkelen de nieuwe generatie producten en diensten om onze klanten te helpen zich te concentreren op wat zij het beste doen.

 

En deze dynamische aanpak is succesvol: ons bedrijf met een waarde van 1 miljard dollar groeit jaarlijks met 20% en heeft ambitieuze plannen om in 2014 elke dag twee nieuwe business centers te openen.

Creëer een inspirerende sfeer

Loop binnen in een van onze business centers en u zult merken dat er een inspirerende sfeer hangt. Van individuele ondernemers tot leiders van bedrijven van wereldformaat: onze klanten genieten van de vrijheid om op hun eigen manier te werken. En onze slimme, flexibele mensen zijn degenen die een vijfsterrenklantenservice bieden en bedrijven op weg helpen.

 

Door de manier waarop wij werken zult u zich nooit vervelen en zijn er altijd mogelijkheden om uw ideeën uit te voeren. Doe in deze spannende fase van onze ontwikkeling met ons mee en help ons de toekomst van werken te ontwikkelen.

Description de la fonction

Functieomschrijving:

De voornaamste taak van de trainee is het bijstaan van de Customers Service Representative  en de Senior Customer Service Representative in hun dagtaak.

Je bent mede contactpersoon voor klanten en bezoekers waarbij je een vriendelijke en professionele service verleent, alsook een exceptionele eerste indruk nalaat.

Je werkt niet enkel als receptionist(e), je takenpakket is zeer veelzijdig, je helpt de klanten daar waar nodig in het center.Dit kan gaan van hen te begeleiden naar de meeting room, het kantoor voor te bereiden alvorens een nieuwe klant erin trekt, tot administratieve ondersteuning.

Samen met de CSR ben je als het ware het verlengde van de bedrijven van onze klanten. Na grondige training assisteer je bij het beantwoorden van telefoons, ontvangen van pakketjes, postbedeling, bestellen van kantoorbenodigdheden, het boeken van meetingzalen, het ontvangen van bezoekers,...kortom, je zorgt er mede voor dat onze klanten zich volledig kunnen focussen op hun corebusiness.

De SCSR zal je ook opportuniteiten leren detecteren om de groei van het center te ondersteunen.

Hierbij hoort onder andere ook het aanmaken van databases, voorbereidend werk voor Sales Calls, mailings, enz.

Afhankelijk van de noden van het center en de kennis/verwachtingen van de student/onderwijsinrichting kan een stage meer sales of operationeel gericht zijn, of een combinatie van beide.

Plaats tewerkstelling:

REGUS Station Leuven 

Type job:

Stage

Aanbod en voordelen:

Wij bieden een zeer gevarieerde functie aan in een dynamische en klantvriendelijke omgeving waar gastvrijheid centraal staat. Je werkt samen met jonge collega’s.

Tijdsregeling:

Dagwerk

 

 

 

Profil recherché

Gezocht profiel

Algemene vereisten:

Als trainee in een customer service representative zal je onder andere de volgende zaken leren :

- Sterke Customer Service skills: de capaciteit om ten allen tijde flexibel en kalm te blijven in stressvolle situaties en voortdurend veranderende omstandigheden.

- Sterke organisatorische skills : multitasken en prioriteiten kunnen stellen

- persoonlijke skills : Je haalt voldoening uit klanttevredenheid en teamwork

- ambitie : beter worden in je job en doorgroeien is voor jou geen optie maar een vereiste.

Nous offrons

p

Postuler à cette offre
Uniquement pour étudiants de l'enseignement supérieur

Articles qui pourraient t'intéresser