Terug naar alle starterjobs

Thumb a9f5f7f76d5840694f518a542c3ef39a52f5d0c1

Starterjob

Mechelen

iReachm.com

Customer Experience King or Queen

Bedrijfsomschrijving

Over iReachm.com

iReachm.com is een software bedrijf dat zakelijke Applicaties bouwt voor verschillende doelgroepen en sectoren. De applicatie van iReachm.com laat toe om mobiele gegevens van Smartphones en Tablets te beheren in de Cloud en deze vervolgens ter beschikking te stellen van andere hard- en software platformen. De missie van het bedrijf is om met deze toepassing een zakelijk publiek te helpen om hun productiviteit te verhogen. Een eerste toepassingsdomein biedt mobiele gebruikers de mogelijkheid hun voicemail te deactiveren en deze te vervangen door een (fysieke) persoonlijke assistent die hun oproepen aanneemt. Als Customer Experience medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de relaties met onze bestaande klanten. Je analyseert hun situatie, adviseert hen bij het gebruik van onze service en leert hen hoe ze het meeste kunnen halen uit hun Persoonlijke Assistente.

Tijd om wat op te scheppen   

  • Laureaat Bizidee
  • Laureaat Netwerk Ondernemen
  • Top-15 Telenet Idealabs
  • Succesvolle Crowdfunding Campagne
  • Steun Participatie Maatschappij Vlaanderen & BAN Vlaanderen

Functieomschrijving

Euh, een Customer Experience ... watte?

Als Customer Experience medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de relaties met bestaande klanten van iReachm.com en het in kaart brengen van hun tevredenheid. Je leeft je in in hun zakelijke leefwereld en probeert te begrijpen wat er in hun sector belangrijk is. Je stel gerichte vragen en vertaalt de antwoorden in een duidelijk advies waardoor de klant productiever wordt, tijd kan besparen, een betere klantenservice kan bieden en een goede balans tussen privé en werk kan bewaren. Je krijgt tal van tools ter beschikking om het gedrag van je klant te analyseren en pro-actief acties te ondernemen. Je ondersteunt je collega’s van marketing bij het lanceren en introduceren van nieuwe mogelijkheden door klanten hiervan op de hoogte te stellen via telefoon en e-mail. Je denkt pro-actief na over mogelijke campagnes naar je klanten en houdt bij waar klanten naar opzoek zijn qua nieuwe functionaliteiten en diensten. Je hebt geen angst om een commerciële pet op te zetten en extra betalende opties te activeren bij je klanten, leads door te geven aan het verkoop team of referenties te sprokkelen. Je rapporteert rechtstreeks aan het management over je vorderingen, uitdagingen en brengt mogelijke oplossingen en ideeën aan die je zullen helpen om je objectief te bereiken.

Profiel

Welke vaardigheden moet ik snel snel op mijn CV bijzetten?

  • Je hebt een Bachelor of Master opleiding in Marketing of Economie of een relevante klantendienst ervaring
  • Je beheerst de zakelijke Nederlandse taal
  • Je beheerst een vlotte en professionele email communicatie
  • Je bent niet onbekend met sociale media zoals linkedin, twitter en facebook
  • Je hebt een vlotte babbel en bent commercieel ingesteld
  • Je bent enthousiast en weet hiermee klanten en collega's te motiveren
  • Je hebt geen 9 to 5 mentaliteit maar bent eerder resultaatgericht
  • Je bent een zelfstarter en komt met oplossingen aandraven i.p.v. problemen
  • Je kan structuur brengen in je werk en meet zelf je vooruitgang
  • Je bent een echte team player en hebt zin voor verantwoordelijkheid
  • Je bent in staat om nieuwe collega's of klanten op te leiden

We bieden aan

What about the money, money, money…?

  • Marktconform salaris
  • Maaltijdvergoeding
  • GSM en Laptop
  • Commerciële opleiding
  • Persoonlijke assistent (yeah baby!)

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn

Vergelijkbare starterjobs