Terug naar alle startersjobs

Thumb

Startersjob

Brussels

Selor

Deskundige overheidsopdrachten (m/v/x)

Bedrijfsomschrijving

Selor is de HR-partner voor meer dan 150 verschillende overheidsdiensten.

Selor rekruteert hoofdzakelijk medewerkers voor de federale overheid, maar ook voor de gemeenten en regio’s.

Daarnaast organiseert Selor ook testen voor de veiligheid- en bewakingssector en taaltesten.

Je vindt een grote waaier van vacatures op www.selor.be. Elke vacature blijft gemiddeld 17 dagen online en wekelijks worden er nieuwe gepubliceerd.

Registreer je eerst in Mijn Selor. Daarna kan je solliciteren voor een aanbieding die jou interesseert en waarvoor je in aanmerking komt.

We analyseren je profiel en je legt enkele testen af om te zien of je de nodige competenties hebt om de functie uit te oefenen.

Regelmatig zijn er vacatures die openstaan voor laatstejaarsstudenten. Aarzel dus niet om nu al een Mijn Selor-account te openen. 

Functieomschrijving

Er zijn 4 plaatsen bij de Dienst Bureel der Werken, van de Regie der Gebouwen, meer bepaald voor Brussel, Gent, Antwerpen en Leuven of Hasselt.

De dienst Bureel der Werken is verantwoordelijk voor de administratieve, juridische en financiële ondersteuning van de 3 sleutelprocessen van de Regie (Facility & Onderhoud, Bouw en Renovatie en Immo). Zij is belast met de overheidsopdrachten, de aanbesteding, de aankoopprocessen en de boekhouding. Wij zijn momenteel op zoek naar medewerkers om de dienst Bureel der Werken te versterken bij onze operationele diensten in Brussel, Gent, Antwerpen en Leuven of Hasselt.

De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.

Je wordt, afhankelijk van de dienst waarop je terecht komt, ingezet tijdens verschillende fasen van de dossiers. Je takenpakket is bijgevolg afwisselend en kan bestaan uit:

  • Je maakt een dossier klaar ter publicatie, stelt het samen en publiceert dit op het netwerkplatform.
  • Je ontvangt de dossiers en verzorgt de officiële opening van de offertes.
  • Je onderzoekt de verschillende offertes op basis van de reglementering en doet een administratief nazicht.
  • Je wint informatie in die noodzakelijk is voor de afhandeling.
  • Je maakt een administratief verslag op met de steun van je leidinggevende.
  • Je volgt alle procedures op in het kader van het dossier.
  • Je voert alle noodzakelijke correspondentie en briefwisseling die nodig is om een dossier te kunnen toewijzen aan de meest voordelige inschrijver.
  • Je i nterpreteert de gegevens en controleert deze.
  • Je maakt, in samenspraak met je leidinggevende, alle mogelijke registers en vorderingsstaten op in de specifieke elektronische toepassing.
  • Je maakt, in samenspraak met je leidinggevende, alle mogelijke schorsingen, contractwijzigingen en verrekeningen op in de specifieke elektronische toepassing.
  • Je maakt alle andere noodzakelijke documenten op, zoals kennisgevingen of dienstbevelen die nodig zijn voor de voortgang van de uitvoering van het dossier en je voert alle nodige briefwisseling hieromtrent.
  • Je kijkt de documenten na en volgt de betalingen op met behulp van verschillende elektronische toepassingen.

Profiel

Diploma van bachelor. Je wordt eveneens toegelaten als je laatstejaarsstudent bent van het academiejaar 2018-2019 voor het behalen van het vereiste diploma.

We bieden aan

Voordelen

  • uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren)
  • voordelige hospitalisatieverzekering
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • verplaatsingsvergoederingen (km-vergoeding)
  • voordelen en interessante aanbiedingen via de Fed+-kaart
  • mogelijkheid voor een fietsvergoeding
  • allerlei sociale voordelen
  • beschikken over een gsm en laptop, tussenkomst in de gsm-kosten
  • bedrijfsrestaurant tegen democratische prijzen
  • mogelijkheid om eventuele overuren in recup op te nemen
  • glijdende werkuren in een 38-uren week
  • 26 dagen verlof per jaar
  • verlof tussen Kerst en Nieuwjaar
  • mogelijkheid om telewerk te doen
  • eindejaarspremie en vakantietoeslag
  • opwaardering van vroegere gepresteerde diensten in de overheidssector en opwaardering van de vroegere gepresteerde diensten in de privé-sector of als zefstandige, wanneer deze als bijzonder nuttig worden beschouwd voor de functie.
Solliciteer nu voor deze job

Meer info over het bedrijf

Vergelijkbare startersjobs

  • =job.status_text

    Bachelor (m/v/x)

    Selor Startersjob
    1000 Brussels
    Meerdere regio's
    Studieniveau: Bachelor Statuut: Voltijds
  • =job.status_text

    250 Bachelors

    SPF Finances - FOD Financiën Startersjob
    1030 Bruxelles
    Meerdere regio's
    Studieniveau: Bachelor Statuut: Voltijds