Terug naar alle startersjobs

Thumb

Startersjob

Brussels

Interoffices

Hospitality & Administration Officer

Bedrijfsomschrijving

Interoffices Bedrijvencentrum –Wij verhuren volledig ingerichte en uitgeruste kantoren, co-working plekken en vergaderzalen, aangevuld met facilitaire diensten, toptechnologie en een brede waaier aan gespecialiseerde ondersteuning. Onze cliënten zijn zelfstandigen, grote ondernemingen, starters, KMO's en mobiele professionals.

Functieomschrijving

Als Client Service Officer zorg je voor een onberispelijke uitvoering van al onze diensten en ondersteun je de verkoop van onze producten:

  • je bent een pijler binnen het bedrijf zowel door je onthaalvaardigheden als je commerciële vaardigheden.
  • je creëert een warme sfeer met je glimlach, je dynamiek en je betrokkenheid
  • Je doet er alles aan om je co-working center onberispelijk te houden. Niets ontsnapt je aandacht.
  • Je kan op elke moment een commerciële bezoek leiden en de mensen charmeren… want je hebt een overtuigende kracht en kent onze producten en diensten
  • je biedt ondersteuning en bent tegelijkertijd het gezicht van onze klanten en hun bedrijf: ontvangst van bezoekers, postbeheer (post en pakketten), behandelen van telefoongesprekken, eenvoudige administratieve ondersteuning, lunch bestellen, dagelijkse check-up van het center: keuken, drank- en snackmachine, kopieerapparaat, vergaderzaal,…
  • je houdt ervan goede klantenrelaties op te bouwen en te onderhouden. 
  • je doet je klanten schitteren. Door onmiddellijk op al hun vragen en noden in te spelen, kunnen jouw klanten zich focussen op hun bedrijf.
  • Door je commerciële vaardigheden, zorg je dat alle klanten die bij ons een vergaderzaal huren, willen terugkomen!
  • Jij volgt alle aanvragen onmiddellijk op en bereidt de vergaderzalen voor.
  • Je houdt van administratieve taken, telefonische contacten en klantenservices.
  • Je behandelt de nieuwe klantendossiers en bereidt hun kantoor voor.
  • Je bent hands-on en bereidt om de handen uit de mouwen te steken
  • Je werkt graag alleen en proactief.
  • Je helpt graag je collega’s vanop afstand en je doet er alles aan om een goede samenwerking te behouden.
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het gezondheids- en veiligheidsbeleid in de co-working center.
  • Je begrijpt alle relevante bedrijfsprocedures, regels en afspraken, en past deze toe
  • Je hebt respect voor de instructies en richtlijnen van je verantwoordelijke

Profiel

Jij wordt onze nieuwe Client Service Officer, want:

  • gastvrijheid is ‘your middle name. Jij zorgt ervoor dat iedereen zich uniek voelt.
  • je bent een polyglot. Je denkt in het Nederlands, droomt in het Frans, en zingt in het Engels. Of andersom.
  • je slaat nooit de mogelijkheid af om een praatje te slaan. 
  • je hebt sterke commerciële vaardigheden.
  • Bij een crisis, ga je in ‘solution-first’ modus.
  • je bent een ijzersterke multitasker
  • je hebt een goede kennis van Word, Excel, Powerpoint, Outlook
  • je houdt van afwisseling en streeft naar perfectie
  • je voelt je betrokken en houdt bij het behalen van onze resultaten en doelstellingen
  • je hebt max. 4 jaar algemene ervaring 

We bieden aan

  • Een bijzonder internationale werkomgeving,
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voorwaarden,
  • Veel ondersteuning in de manier waarop jij je taken uitvoert en heel wat onafhankelijkheid.
  • En laten we de doorgroeimogelijkheden niet vergeten.
  • In geval van een contract van  onbepaalde duur krijg je ook een bedrijfswagen!
  • Aan jou om deze uitdaging aan te gaan!
Solliciteer nu voor deze job

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn