Terug naar alle startersjobs

Thumb

Startersjob

Ixelles

ARAG SE - BRANCH BELGIUM

JUNIOR ACCOUNTANT

Bedrijfsomschrijving

ARAG SE is één van de belangrijkste gespecialiseerde rechtsbijstands-verzekeraars, is ruim 80 jaar actief op internationaal niveau en beschikt over niet minder dat 19 zetels in Europa, de Verenigde Staten en Canada.
ARAG heeft de ambitie om de Belgische burger op elk moment van zijn leven te beschermen door hem te informeren over de juridische aspecten die van invloed kunnen zijn op hem en indien nodig door hem te begeleiden bij het oplossen van een geschil.  We zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen in het realiseren hiervan en dit is voor u een uitgelezen kans om deel uit te maken van een internationaal familiebedrijf.

Functieomschrijving

  • Verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen vanuit onze klanten per telefoon (informatie over betalingen, reacties op betalingsherinneringen, andere vragen).
  • Tijdig beheer van inkomende e-mails, verzamelen van alle relevante informatie om een volledig antwoord aan de klant voor te bereiden.
  • Boekhoudkundige opvolging van klant in geschillen (contact met klant, bankafschriften, opvolging van betalingen, klantinformatie).
  • Diverse administratieve taken (update van bankrekeningen van klanten, activatie van domiciliëring, opvolging van terugbetalingen).
  • Bijdragen aan de automatisering en digitalisering van verschillende processen binnen de boekhouding, identificeren van andere opportuniteiten tot procesverbetering en verbeteringen opvolgen.
  • Een kritische en constructieve houding aannemen om het dagelijks werk continu te verbeteren.
  • Verrijken en verbeteren van onze klantengegevens (betere klantenservice, bijgewerkte databases).
  • Actief deelnemen aan het bereiken van de doelstellingen van het team.

Profiel

  • Bachelorsdiploma; of gelijkwaardige combinatie van opleiding en ervaring.
  • Een eerste ervaring met klantendienst of binnen de verzekeringssector is een pluspunt.
  • Klantgericht, proactieve aanpak, identificeert en lost problemen op.
  • Sterke soft skills (communicatie, luisteren, empathie) & vlot kunnen communiceren met de telefoon.
  • Sterke analytische vaardigheden gecombineerd met openheid voor nieuwe ideeën
  • Leergierig met een hoog aanpassingsvermogen in een veranderende omgeving
  • Dynamische, gemotiveerde en positieve houding
  • Goede teamspeler met een constructieve mindset
  • Talen: tweetalig NL / FR
  • Basiskennis van MS Office-toepassingen

We bieden aan

  • Werken in een dynamisch team dat de transformatie naar de toekomst leidt.
  • Een participatieve bedrijfscultuur, waarbij menselijke aspecten en de balans tussen werk en privé als zeer belangrijk worden erkend.
  • Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot verlenging tot een contract voor onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden, met extra legale voordelen
  • Onze kantoren zijn centraal gelegen in Brussel, dicht bij het openbaar vervoer
Solliciteer nu voor deze job

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn

Vergelijkbare startersjobs