Terug naar alle starterjobs

Thumb dab37c40be52256bc699804fb3712e23520ad026

Starterjob

Mol

SCK-CEN

Management assistant

Bedrijfsomschrijving

SCK•CEN behoort tot de grootste onderzoeksinstellingen van België. Meer dan 700 medewerkers zetten zich iedere dag in voor de ontwikkeling van vreedzame toepassingen van radioactiviteit. Onze ontwikkelingen resulteerden al in een lange lijst van innovatieve en toekomstgerichte toepassingen voor de medische wereld, de industrie en de energiesector. Onze expertise is wereldwijd erkend.

Drie onderzoeksthema’s krijgen doorheen al onze activiteiten extra aandacht:

  • Veiligheid van nucleaire installaties
  • Doordacht beheer van radioactief afval
  • Bescherming van mens en milieu tegen ioniserende straling

SCK•CEN werkt samen met tal van onderzoekspartners in binnen- en buitenland.

De werking van SCK•CEN heeft op talrijke vlakken rechtstreekse invloed op het dagelijkse leven in onze samenleving. Naast onze activiteiten als onderzoekscentrum, organiseren we opleidingen en bieden we gespecialiseerde diensten en consultancy aan.

Functieomschrijving

Als Management Assistant zal je werkzaam zijn binnen de groep "Maatschappij- en Beleidsondersteuning". Deze groep verricht onderzoek naar radiologische noodplanning, de maatschappelijke aspecten van kernenergie en niet-verspreiding van kernwapens. In jouw functie als management assistant zal je omringd worden door wetenschappers aan wie je ondersteuning zal bieden.

Je hebt het volgende takenpakket:

* Je verzorgt de administratieve opvolging van een aantal Europese onderzoeksprojecten. Deze projecten hebben hoofdzakelijk tot doel om via o.a. opleidingen de radiologische veiligheid in landen die de EU omringen (zoals Afrika en de Balkanlanden) te verbeteren. De administratieve opvolging houdt o.a. volgende taken in:

  • je stelt mee de overeenkomsten op die het SCK•CEN afsluit met externe partners;
  • je verzorgt de voorafgaande communicatie rond de praktische afspraken en logistiek aan de deelnemers van het project;
  • je regelt het praktische luik van de opleidingen in het binnen- en buitenland (opvragen van offertes, vastleggen van accommodaties, catering en vervoer, cursusmateriaal samenstellen en verdelen, enz.);
  • je volgt maandelijks de timesheets op van de deelnemers aan de projecten en zorgt voor een correcte uitbetaling;
  • je volgt de facturatie stipt op via SAP en je structureert alle facturatiebewijzen;
  • je maakt verslagen op tijdens vergaderingen.

* Je helpt bij het opstellen van nieuwe projectvoorstellen.

* Je ondersteunt je collega management assistants waar nodig.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor Office Management;
  • je kan nauwkeurig en gestructureerd werken;
  • je bent leergierig en hebt zin voor initiatief en organisatie;
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling);
  • je heb een goede kennis van het Nederlands en Engels, kennis van het Frans is een pluspunt;
  • je kan goed werken met cijfers;
  • je hebt een goede kennis van informaticatoepassingen (MS Office,…);
  • kennis van SAP is een pluspunt;
  • je bent bereid om af en toe naar het buitenland te reizen;
  • je komt in aanmerking voor een startbaanovereenkomst.

We bieden aan

  • Een uitdagende en afwisselende job;
  • kansen tot zelfontwikkeling en veel opleidingskansen binnen en buiten uw vakgebied;
  • een boeiende, internationale en hooggekwalificeerde werkomgeving;
  • een aantrekkelijk loon met een mooi pakket aan extralegale voordelen;
  • een landelijke en groene omgeving, zonder file-stress.

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn