Terug naar alle startersjobs

Job placeholder

Startersjob

Antwerpen

Regie der Gebouwen

Office Manager

Bedrijfsomschrijving

De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.

 

De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking. Ten slotte hecht ze ook veel belang aan teamwerk en aan een goed evenwicht tussen werk en privé.

Functieomschrijving

Heb je interesse in administratie, heb je altijd een luisterend oor voor je collega's en wil je graag het management ondersteunen? Ons team in Antwerpen is op zoek naar een polyvalente Office Manager voor een vlotte en aangename organisatie van de dienst !

Als office manager ben je verantwoordelijk voor:

· je bent het aanspreekpunt voor je collega’s en je verzorgt de communicatie binnen de regio alsook met het centraal bestuur en de andere regio’s;

· je verzorgt het beheer van ons wagenpark, de vergaderzalen, de verzendingen en postverdeling, de kantoorartikelen en -inrichting;

· je organiseert team- en netwerkmomenten en eventuele andere activiteiten

· je handelt inkomend telefoon- en e-mailverkeer af en zorgt voor het uitwerken van brieven en memo’s;

· je organiseert vergaderingen, bereidt deze voor en staat in voor de catering en de ontvangst van de genodigden;

· je maakt verslagen op van vergaderingen, volgt de actiepunten op en waakt over de deadlines;

· je past documenten aan en maakt prestentaties en teksten op;

· je staat in voor het beheer van de project(aanvraag)dossiers en de bijhorende overzichtslijsten, je bewaakt de kwaliteit van de aanvragen en verzorgt de administratieve verwerking ervan;

· je staat in voor ondersteunende taken: verzorgen van lay-outs, documenten inscannen, versturen van uitnodigingen;

· je zorgt voor het beheer van de agenda en het archief.

Bekijk zeker onze website voor meer informatie over de leuke projecten die we beheren!

https://www.regiedergebouwen.be/nl/projects

Gezien de omstandigheden, hebben we besloten om de interviews via Skype (of via andere programma's) te doen.

Profiel

  • Academisch (gerichte) bachelor
  • Nederlands - zeer goed
  • Klantgerichtheid
  • Resultaatgerichtheid

We bieden aan

Wat bieden wij?

Je begint met een startbaanovereenkomst van 1 jaar verlengbaar bij positieve evaluaties tot je 26ste.

Wij volgen de barema's van de federale overheid de minimum aanvangswedde niveau B: 28 682.75 EUR (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Wil je graag weten hoeveel je netto per maand verdient voor jouw situatie, gebruik de Salaris simulator van de federale overheid: http://fedweb.belgium.be/nl/verloning_en_voordelen/wedde/calculator

Voordelen

· Een goed evenwicht tussen werk en privéleven (glijdende werkuren in een 38 urenweek, mogelijkheid tot recuperatie van overuren, mogelijkheid tot telewerk).

· Een uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren).

· Een abonnement woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en mogelijkheid tot fietsvergoeding.

· Een smartphone en abonnement voor professioneel gebruik en voordelige tarieven voor privégebruik.

· 26 dagen verlof vrij te kiezen, plus verlof tussen Kerstmis en Nieuwjaar.

Ontdek alle informatie en voordelen over werken bij de federale overheid op FedWeb, het portaal van het federale personeel.

Solliciteer nu voor deze job

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn