Terug naar alle stages

Thumb 7d61f495509eedbf111ee2cab27656c45b58e83d

Stage

Gent

Lightspeed

Customer Succes Associate (stage)

Bedrijfsomschrijving

Lightspeed is een Point of Sales bedrijf dat zich focust op KMO retailers en restaurants. Wij bieden hen een compleet overzicht over hun bedrijf op één plaats, van inventaris tot sales, CRM en analytics. Lightspeed focust zich dan wel op lokale bedrijven, maar is een heus internationaal bedrijf met offices in Canada, de VS, Australië, Amsterdam, London en ook Gent.

Functieomschrijving


Lightspeed zoekt een fulltime energiek, gedreven en gepassioneerde Customer Succes Associate stagiair om het team te vervoegen in Gent. Als stagiair zou je verantwoordelijk zijn voor het contacteren van nieuwe Lightspeed klanten. Je zal de post-sales onboarding activiteiten beheren evenals de customer satisfaction. Met deze klanten werk je samen in een hoogtechnologische omgeving. De ideale kandidaat schuwt een snel veranderende, energetische omgeving niet.

Als Customer Success Associate ben je verantwoordelijk om onze nieuwe klanten te contacteren, hen welkom te heten en hen een oriëntatie sessie aan te bieden met een van onze product specialisten.

Dit contact houdt algemeen een snel overzicht over de oriëntatie in en beantwoord een aantal vragen die de klant eventueel heeft. Verder sta je ook verantwoordelijk voor de customer retention.

Profiel

Profiel

  • Een diploma of huidige studie in marketing of business;
  • Competitief en stress bestendig zijn;
  • Resultaatgericht zijn;
  • Passie hebben voor de synergie tussen mens en technologie;
  • Oog voor detail hebben;
  • Goed telefonisch met mensen kunnen om gaan;
  • Franse kennis is een plus
  • Basis kennis van Mac OS X en iOS is een plus.

Jobgerelateerde competenties

  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Key accounts opvolgen

Persoonsgebonden competenties

  • Omgaan met stress
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerken als hecht team
  • Contactvaardig zijn
  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) 

We bieden aan

  • Motiverende en snel veranderende werkomgeving met enthousiaste collega’s;
  • Een jong, groeiend bedrijf;

  • Een nauwe band met klanten;

  • Een uitdagende functie;

  • Verschillende situaties in het werk.

Solliciteer nu voor deze job
Enkel voor studenten van het hoger onderwijs

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn