KAZI voor bedrijven: hoe helpt het uw bedrijf bij de aanwerving van Young Graduates? | Student Life | Student.be

KAZI voor bedrijven: hoe helpt het uw bedrijf bij de aanwerving van Young Graduates?

Kazi voor bedrijven

"Éen op twee werknemers wil van job veranderen binnen het eerste jaar vanwege een mismatch in jobverwachtingen”

(bron: onderzoek Gallup 2016)

Voor bedrijven is het vandaag de dag helemaal niet eenvoudig om jong talent aan te werven, doordat de concurrentie voor bepaalde profielen met de dag groter wordt. En alsof dat nog niet genoeg is, wordt het bovendien steeds moeilijker om Young Graduates voor een langere periode aan jouw bedrijf te binden eenmaal je ze aangeworven hebt. Vanuit deze laatste gedachte kwam KAZI tot stand: deze tool wil ervoor zorgen dat bedrijven personen aanwerven die een échte match vormen met de waarden en normen van een bedrijf. Hieronder geven we u hier graag wat meer uitleg over.

KAZI is een academisch en wetenschappelijk gevalideerde ‘expectation scan’ die bedrijven in staat stelt talent te verwerven en te behouden dat echt bij hun organisatie past. Student.be werkt nauw samen met KAZI, omdat deze tool bijdraagt aan onze missie: studenten begeleiden richting een goede carrière.

Hoe helpt KAZI?

KAZI helpt eigenlijk op drie verschillende manieren: 

  1. Talentenverwachtingen vroegtijdig identificeren
    De gepatenteerde beoordelingsmethoden helpen u te begrijpen hoe uw bedrijf en jong talent met elkaar overeenkomen en waar ze passen. KAZI helpt uw bedrijf om de juiste mensen te identificeren voor de juiste teams en projecten.
     
  2. Sneller de juiste kandidaten in dienst nemen
    Door het identificeren van de meest relevante eigenschappen, tendensen en technieken bij potentiële aanwervingen stelt KAZI uw bedrijf in staat om hen snel onder te verdelen in velden en specialisaties zodat u ze kunt toewijzen aan taken waarin ze zullen uitblinken.

  3. De betrokkenheid en het behoud van werknemers vergroten
    KAZI helpt u niet enkel snel te onboarden, maar zorgt ook voor betere retentie. Werknemers vertrekken vandaag zeer snel wanneer ze niet in staat zijn om uit te blinken en op te klimmen.  KAZI zorgt ervoor dat zowel het bedrijf als de werknemer vanaf het begin de beste beste werkrelatie krijgt.

Wenst u meer informatie over de werking van de KAZI-test en onze samenwerking? Dan kunt u alvast hier een kijkje nemen. Nog vragen of hulp nodig met Employer Branding? Contacteer ons via info@student.be en wij helpen u en uw bedrijf graag verder bij de zoektocht naar de juiste Young Graduates.

Door verder te gaan op de website, aanvaardt u onze algemene gebruiksvoorwaarden en privacy policy Algemene voorwaarden en onze Privacybeleid