Terug naar alle studentenjobs

Thumb

Studentenjob

Anderlecht

Administratieve student facturatie

  • Startdatum
    15-07-2019
  • Uurrooster
    Vakantiejob
  • Talen
    Nederlands: moedertaal Frans: basiskennis
  • Rijbewijs vereist
    No
  • Deel deze job met je vrienden

Bedrijfsomschrijving

ATALIAN is een wereldleider voor facilitaire diensten met een aanwezigheid in 33 landen met 32 000 klanten en 125 000 medewerkers.

Deze wereldwijde dienstverlening voor bedrijven en overheden wordt via meerdere specialisaties verwezenlijkt en maakt het mogelijk om de essentiële facilitaire diensten zoals schoonmaak, catering (Green Kitchen) beveiliging, technisch onderhoud (Atalian Building Solutions), onthaal, groenonderhoud, constructie, hygiëne, logistiek en facilitymanagement uit te besteden aan 1 aanbieder.

Door een dynamische bedrijfsvoering, dicht bij de klant, en een uitmuntende kwaliteitsopvolging heeft de groep een onbetwiste reputatie in de markt opgebouwd. ATALIAN heeft tevreden klanten in kantoorgebouwen, industriële omgevingen en de publieke sector.

Onze missie en filosofie zijn om klanten en partners globale en op maat gemaakte oplossingen te bieden zoals het schoonmaken, het wassen van glazen oppervlakken, de catering, het technisch onderhoud, het groen-onderhoud, de ontvangst, de gastvrijheid, de logistiek en het Facility Management.

Functieomschrijving

Voor de periode van ongeveer 15/07/19 tot 01/12/19 zijn wij op zoek naar een Administratief stagiaire-student facturatie.

Vanuit het kantoor te Brussel ben je als Administratief stagiaire-student verantwoordelijk voor het opvolgen en coördineren van de commerciële en sociale administratie van de regio.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je beheert de opmaak van de facturatie van een portefeuille klanten, en je controleert het uitgevoerde werk,
  • Je bent verantwoordelijk voor de rapportering van de rentabiliteit van de klanten;
  • Je doet de administratieve opvolging van de klantendossiers,

Het bestellen van materialen en producten alsook de controle van de inkomende facturen van leveranciers en onderaannemers behoren tot de dagelijkse takenpakket,

Ondersteuning op het vlak van reporting aan de District Manager en analyse van de resultaten (zowel in uren als in euro),

Aanmaken van offertes zowel in het NL als FR,

Het beheren van de werkkledij, het opvolgen van klachten van de klanten, ...

Profiel

Jouw profiel:

  • Je bent aan het studeren in een relevante richting (economie, boekhouding, secretariaat –talen,…)
  • Je bent Nederlandstalig, kennis van het Frans is een pluspunt,  
  • Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
  • Je bent cijfergericht,
  • Je neemt graag initiatief,
  • Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
  • Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten,
  • Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
  • Je communiceert vlot, zowel gesproken als geschreven,
  • Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook).

We bieden aan

Wat bieden wij:

  • Je komt terecht in het backoffice team van Brussel en ondersteunt de operationele medewerkers met je administratieve kennis en kunde,
  • Je ontvangt de nodige interne en externe opleidingen.

Competitief salaris  

Solliciteer nu voor deze job
Enkel voor studenten van het hoger onderwijs

Artikels die voor jou interessant kunnen zijn

Soortgelijke studentenjobs

  • =job.status_text

    Student vastgoed

    Adequat Belgium Studentenjob
    1785 Merchtem
    Meerdere regio's
    Studieniveau: Statuut: